Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stuurprogramma monitor

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2017 11:16 AM)
1100 Weergaven
Hagaar
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung lcd monitor: Model Code: LS24F352FHUXEN Type No: S24F352FH. De eerste dagen werkte deze zeer goed.

Nu is het stuurprogramma verwijdert, en kan ik niet de juiste resolutie meer nemen. Wilde via cd-rom stuurprogramma terug instaleren maar deze doet het niet meer. 

Ik heb dan via de site de monitor driver installer gedownload en geprobeerd te gebruiken. Ik kan het juiste model selecteren maar dan geeft hij; de parameter is onjuist dan de bewerking is voltooid en dan moniter driver is not proparly installed. Dat probber ik dus juist te doen. 

Kan er iemand mij helpen?

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
En als je deze probeert?
http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_NO&CttFileID=6490465...

Heb je een update gehad van windows 10 ofzo? Drivers gaan namelijk niet zomaar weg..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Hagaar
First Poster
Opties

Heb deze link ook geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Heb bij het aankoppelen van mijn scherm de driver niet apart geinstalleerd, aangesloten en het scherm werkte fantastisch geweldige resolutie etc... Maar nu is dit allemaal ongedaan gemaakt ik kan geen hogere resoluties niet meer selecteren.

Bij de software van de site blijf ik onjuiste parameter etc.. krijgen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Hagaar, ik plan graag een meekijkafspraak in, zodat we de nodige instellingen kunnen nalopen en de drivers kunnen bekijken. Je mag mij een privébericht sturen met jouw volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd. Ik ga dan kijken wanneer er plek vrij is. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Hagaar
First Poster
Opties

Spijtig genoeg nog altijd geen oplossing. 

De meekijkafspraak was ook geen succes.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Hagaar, wat jammer dat ook de meekijkafspraak geen oplossing heeft geboden 😞 Wat is er uiteindelijk afgesproken met de expert die jou heeft gesproken?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Hagaar
First Poster
Opties

Deze heeft gezegd dat hij het ook niet wist en eigenlijk niets meer kon doen. Hij ging er een verslag over maken en vroeg of ik verder nog andere vragen had.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Hagaar, dat is wel erg balen 😞 Je kunt eventueel proberen om alles via het apparaatbeheer te verwijderen m.b.t. de monitoren en vervolgens de driver installatie uitvoeren. Verder is er niets wat ik nog kan bedenken.. 

0 Likes