Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

portable SSD T5 1T schrijf snelheid

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2020 03:52 PM)
903 Weergaven
robertschlepers
Student
Opties

Hallo allemaal, 

Na mijn nieuwe portable SSDT5 1TB te hebben ontvangen, kom ik er achter dat de writingspeed enorm traag is. 

Online heb ik gelezen dat dit kan liggen aan de kabel die gebruikt word. Dus heb ik 3 verschillende kabels gebruikt op 2 verschillende USB poorten en waarvan hieronder de resultaten waren na een benchmark te draaien.

Het lijkt erop dat de bijgeleverde kabels niet werken of er een probleem zit in de SSD. Met de laadkabel van mijn samsung S9 telefoon is de writing speed namelijk wel een stukje hoger maar komt lang niet in de buurt bij de geadverteerde snelheid van 346mbs. 

Nu ben ik op zoek naar een oplossing. Iemand een idee?

Samsung USB -C kabel (bijgeleverd)Samsung USB -C kabel (bijgeleverd)Samsung USB kabel (bijgeleverd)Samsung USB kabel (bijgeleverd)Samsung telefoon laad kabelSamsung telefoon laad kabel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De schijf is wellicht defect.  Ik zou de verkoper contacteren en em laten omruilen, mijn t5 schijven hebben allemaal hoge write speed.  Die van jou zijn abnormaal laag

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De schijf is wellicht defect.  Ik zou de verkoper contacteren en em laten omruilen, mijn t5 schijven hebben allemaal hoge write speed.  Die van jou zijn abnormaal laag

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
robertschlepers
Student
Opties

Thanks ga ik doen!