Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Notebook 9 kopen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2017 05:47 PM)
556 Weergaven
Mrwyoo
Explorer
Opties

Op Amerikaanse site kan je laptops kopen, maar niet op Nederlandse site. 

 

Kan ik het via het Amerikaanse site aankoop maken? 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mrwyoo
Explorer
Opties

Op het Amerikaanse site kan ik het helaas niet aanschaffen. Ze versturen het allee binnen Amerika. Ze hebben me naar andere websites verwezen. Ik heb ook op Amazon (Amerikaanse en Engelse versie) gekeken, maar het is nog moeilijk om het in een keer te kopen, en in termijnen lukt het ook niet. Jammer dat Samsung laptops niet meer verkrijgbaar zijn. 

 

Mvg, 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mrwyoo,

 

dat klopt inderdaad. Wij bieden in de Benelux geen notebooks/laptops meer aan. Als ze op de US site beschikbaar zijn, kun je hem daar bestellen. Houdt wel rekening met de garantievoorwaarden, je kunt hier waarschijnlijk geen aanspraak maken op de fabrieksgarantie als je hem vanuit de US besteld.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Mrwyoo
Explorer
Opties

Op het Amerikaanse site kan ik het helaas niet aanschaffen. Ze versturen het allee binnen Amerika. Ze hebben me naar andere websites verwezen. Ik heb ook op Amazon (Amerikaanse en Engelse versie) gekeken, maar het is nog moeilijk om het in een keer te kopen, en in termijnen lukt het ook niet. Jammer dat Samsung laptops niet meer verkrijgbaar zijn. 

 

Mvg, 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Jammer inderdaad! Het is met een omweg wellicht mogelijk, dat je het versturen zelf regelt bijvoorbeeld.

rsz-846676
0 Likes
Mrwyoo
Explorer
Opties

Dat moet denk ik wel. Weet jij waar en hoe ik het misschien kan doen? Of iemand mij kan helpen die het ook gedaan heeft. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Persoonlijk heb ik daar geen ervaring mee, ik zie wel een aantal sites op Google terugkomen, maar erg betrouwbaar ziet het er niet uit..

rsz-846676
0 Likes
Mrwyoo
Explorer
Opties

Ja, de meeste zien er inderdaad niet betrouwbaar uit. Toch bedankt voor alle reacties. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Goed weekend. 

rsz-846676
0 Likes