Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Monitor: verschil tussen LU28R550UQUXEN en LU28R550UQRXEN ?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2021 02:38 PM)
1934 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

XDM
Apprentice
Opties

Hallo,

Een webwinkel verkoopt beide (identieke?) monitoren maar wel met een prijsverschil van 10 EUR.

In de specs kan ik geen enkel verschil vinden.

Kan iemand mij zeggen wat dan wel het verschil is tussen LU28R550UQUXEN en LU28R550UQRXEN?

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @XDM ,

Er is geen verschil in de technische specs. U en de R geven enkel een verschil in design aan..
https://www.samsung.com/nl/monitors/high-resolution/ur55-28-inch-ips-uhd-4k-lu28r550uqrxen/

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @XDM ,

Er is geen verschil in de technische specs. U en de R geven enkel een verschil in design aan..
https://www.samsung.com/nl/monitors/high-resolution/ur55-28-inch-ips-uhd-4k-lu28r550uqrxen/

signatureee
Groet, Dick

XDM
Apprentice
Opties

Bedankt voor de snelle reactie!

Kan je me misschien ook vertellen welk designverschil er dan is?

Ik veronderstel dan dat de U versie de nieuwste is aangezien dit na de R komt in het alfabet of werkt het zo niet?

Hoewel, dat zou me eigenlijk verbazen want kort geleden kocht ik de 'U-versie' voor een familielid en gisteren heb ik  de 'R-versie' voor mezelf gekocht en ga er toch van uit dat Samsung eerst hun 'oudere' modellen verkoopt.

Noem het OCD of zo maar nu wil ik echt weten wat er verschilt in het design 🤔.

Een compleet nieuwe behuizing zal het zeker niet zijn, dat weet ik wel, dus waarschijnlijk is het iets heel banaals?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
XDM
Apprentice
Opties

Bedankt voor die link. Het lijkt er inderdaad op dat de wijziging valt onder Features or design hoewel de codes toch verschillen met televisies. Kan misschien evengoed een wijziging zijn in Manufacturing information

Het zal waarschijnlijk niet te achterhalen zijn wat er exact verschilt maar op zich zijn beide schermen toch gelijk in specs dus zal het niet veel uit maken.

Ik vind het wel vreemd dat een webshop 10 EUR meer aanrekent als het verschil niet eens merkbaar is in de specs. Misschien was het transport van de laatste container een tikkeltje duurder 😀