03-05-2021 02:38 PM - bewerkt 03-05-2021 02:39 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Een webwinkel verkoopt beide (identieke?) monitoren maar wel met een prijsverschil van 10 EUR.
In de specs kan ik geen enkel verschil vinden.
Kan iemand mij zeggen wat dan wel het verschil is tussen LU28R550UQUXEN en LU28R550UQRXEN?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 03-05-2021 02:56 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedemiddag @XDM ,
Er is geen verschil in de technische specs. U en de R geven enkel een verschil in design aan..
https://www.samsung.com/nl/monitors/high-resolution/ur55-28-inch-ips-uhd-4k-lu28r550uqrxen/
op 03-05-2021 02:56 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedemiddag @XDM ,
Er is geen verschil in de technische specs. U en de R geven enkel een verschil in design aan..
https://www.samsung.com/nl/monitors/high-resolution/ur55-28-inch-ips-uhd-4k-lu28r550uqrxen/
op 03-05-2021 03:07 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt voor de snelle reactie!
Kan je me misschien ook vertellen welk designverschil er dan is?
Ik veronderstel dan dat de U versie de nieuwste is aangezien dit na de R komt in het alfabet of werkt het zo niet?
Hoewel, dat zou me eigenlijk verbazen want kort geleden kocht ik de 'U-versie' voor een familielid en gisteren heb ik de 'R-versie' voor mezelf gekocht en ga er toch van uit dat Samsung eerst hun 'oudere' modellen verkoopt.
Noem het OCD of zo maar nu wil ik echt weten wat er verschilt in het design 🤔.
Een compleet nieuwe behuizing zal het zeker niet zijn, dat weet ik wel, dus waarschijnlijk is het iets heel banaals?
op 03-05-2021 03:19 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @XDM ,
Het design kan een andere kleur zijn. Zie ook:
https://www.samsung.com/levant/support/tv-audio-video/what-do-samsung-tv-model-number-means-and-why-...
op 03-05-2021 03:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt voor die link. Het lijkt er inderdaad op dat de wijziging valt onder Features or design hoewel de codes toch verschillen met televisies. Kan misschien evengoed een wijziging zijn in Manufacturing information
Het zal waarschijnlijk niet te achterhalen zijn wat er exact verschilt maar op zich zijn beide schermen toch gelijk in specs dus zal het niet veel uit maken.
Ik vind het wel vreemd dat een webshop 10 EUR meer aanrekent als het verschil niet eens merkbaar is in de specs. Misschien was het transport van de laatste container een tikkeltje duurder 😀