Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Light bleed Odyssey G9

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2020 09:51 AM)
2207 Weergaven
BrightSilence
Apprentice
Opties

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe Odyssey G9 ontvangen en ben er erg blij mee. Echter aan de bovenrand is light bleed te zien. Dit lijkt het gevolg te zijn van een panel dat niet helemaal goed bevestigd is. Als ik hem zachtjes aanduw is het enkele minuten weg. Ik denk dat het scherm dan even aan de originele plakrand blijft zitten. Maar een paar minuten later is het weer terug. Ik ben bang dat dit alleen maar erger kan worden. Wat kan ik het beste doen?

Ik had al contact opgenomen via whatsapp, maar ondanks dat er gezegd wordt dat daar 24/7 support is heb ik 3 dagen later nog geen reactie ontvangen.

Edit: Terug gestuurd en laten vervangen door verkoper. Nu heeft de vervangende monitor last van flikkeringen op een deel van het scherm. In de tussentijd heeft mijn broer dezelfde monitor gekocht en ook last van light bleed.

0 Likes
17 Antwoorden
BrightSilence
Apprentice
Opties

PXL_20200828_180903843.jpg

Ik had deze foto aan het originele bericht toegevoegd, maar hij verschijnt niet. Bij deze nogmaals.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Terug sturen en een nieuwe eisen.  Je hebt betaald voor iets en dat hoort gewoon in 100% goede staat te zijn. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Waar heb je hem precies gekocht? Je kunt dit inderdaad het beste bij de verkoper aankaarten. Als je hem bij ons hebt gekocht, deel dan even het ordernummer 👍

rsz-846676
0 Likes
BrightSilence
Apprentice
Opties

Ik had hem bij bol.com gekocht. Inmiddels al contact met ze gehad en ze sturen een nieuwe op. Ik hoop dat de vervangende monitor dit issue niet heeft. Ik begreep dat dit vaker voor komt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klinkt veelbelovend. Laat je weten hoe het met de nieuwe monitor gaat? 

rsz-846676
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goed bezig👍 je hebt recht als consument op een product dat 100% in orde is.

BrightSilence
Apprentice
Opties

Ik heb de nieuwe monitor inmiddels ontvangen. Die is gelukkig wel helemaal goed. Bol.com was zo aardig de nieuwe op te sturen voor ik de oude terug hoefde te sturen, anders had ik een probleem gehad met thuis werken. Erg fijne service!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bedrijven zoals bol.com en coolblue hebben altijd top service dus altijd daar bestellen. 

BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Nu kan het genieten (en werken) beginnen. Veel plezier ermee 😁

rsz-846676
0 Likes