Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Keyboard en muis werkt niet via USB C van monitor

(Onderwerp aangemaakt op: 22-05-2019 12:29 PM)
2327 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

WaseemA
First Poster
Opties

Recent de LC34J79 in gebruik (top apparaat). De insteek was om de laptop via USB C te koppelen voor Video, Audio en Keyboar/muis. Ik maak gebruik van een Microsoft Keybard/muis verbonden via USB RF zender met de monitor.

Mijn Dell XPS15 werkt perfect en Video, Audio en Keyboard/muis worden direct gekoppeld en herkend.

Mijn HP Elitebook 840 G5 echter niet. Video en Audio doen het wel, maar de Keyboard/muis worden niet herkend. Als ik de RF transmitter direct in de laptop steek dan ziet het wel en worden de HID devices gekoppeld.

Na wat zoeken heb ik bij de USB Root hub en de Host controller "Allow the computer to turn of this device to save power" uit gezet en ook heb ik de Root hub verwijderd en geinstalleerd. Helaas zonder resultaat. Via USB C van de monitor worden de HID devices gewoon niet gezien.

Ik wordt er gek van 😞

Dankbaar voor alle hulp.

0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Waseem,

Als ik het goed begrijp deed dezelfde monitor dus wel wat hij moest doen op je vorige laptop, maar niet op je huidige? Dan lijkt het alsof deze laptop de invoer vanuit je monitor niet herkend, maar hem alleen als uitvoer gebruikt. Heb je de meest recente drivers en software al geïnstalleerd? (https://www.samsung.com/nl/support/model/LC34J791WTUXEN/ >> Handleidingen en Downloads >> Device(Install))

kevin-sig
0 Likes
WaseemA
First Poster
Opties

Hoi Kevin,

dank voor je antwoord. Ik heb idd de drivers van de monitor geinstalleerd. De monitor wordt ook herkend in Device Manager.

Monitor in Device manager.jpg

0 Likes