Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

CLP-415NW strepen bij het printen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2017 06:46 PM)
3689 Weergaven
JohandeWit
Student
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung laser printer CLP-415NW. Op zich voldoet hij goed, maar sinds enkele maanden hebben we constant gekleurde strepen op de prints. Ik heb altijd originele toners gebruikt!
Ik heb de printer al tig keer schoongemaakt (volgens de besschrijving die her en der op internet rondzweeft), maar telkens komen de strepen terug. Soms wat minder soms wat erger.

Wat kan dit zijn?

Kan dit nog met de toner waste cartidge te maken hebben? Die geeft toch een melding als die vol is of niet?

Aangezien ik weer op het punt sta toners te moeten vervangen twijfel ik sterk of ik niet beter een andere printer kan kopen. Dat kost me net zoveel, en waarschijnlijk print ik dan weer streeploos 🙂

Groet,

Johan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Johan, ik kan je ook aanraden om een nieuwe printer te kopen. Om dezelfde reden die je zelf ook aangeeft want het kost meestal net zoveel! Ook heb je nu weer 2 jaar garantie op je printer als je hem nieuw koopt! Anders kan je even kijken naar de Imaging unit. Die veroorzaakt waarschijnlijk de strepen op je papier. (deze zijn meestal prijzig)
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Johan, ik kan je ook aanraden om een nieuwe printer te kopen. Om dezelfde reden die je zelf ook aangeeft want het kost meestal net zoveel! Ook heb je nu weer 2 jaar garantie op je printer als je hem nieuw koopt! Anders kan je even kijken naar de Imaging unit. Die veroorzaakt waarschijnlijk de strepen op je papier. (deze zijn meestal prijzig)
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Johan, heb je nog wat gehad aan het antwoord van Rohit? 

Je kunt ook nog denken aan een reparatie, maar ik weet inderdaad niet of dat het waard gaat zijn. 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
JohandeWit
Student
Opties

Hallo Rohit en Jaimy,

Ja het gaat tegen mijn aard in maar ik heb inderdaad maar een nieuwe gekocht. Is toch eigenlijk te gek voor woorden. Een nieuwe kleuren laser printer die nog goedkoper is dan een set kleuren toners.

Lang leve de wegwerpmaatschappij.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Weliswaar met een omweg, maar fijn dat je weer zorgeloos kan printen, Johan!

Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden. 👍

rsz-846676
0 Likes