Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

subwoofer HW-J355 doet het niet

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2020 12:59 PM)
977 Weergaven
lisa53
First Poster
Opties

Mijn subwoofer type HW-J355 is uitgevallen.

Hoorde dat je hem moest upgraden maar geeft dan "nodata" weer.

Het bestand is HMS-J550WWB wat ik uitgepakt heb en dan wordt het een PDF-bestand.

Is niet goed blijkbaar.

Weet iemand raad?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Het is geen PDF bestand, je opent het wel met Adobe Reader. Hier wordt uitgelegd hoe je de soundbar update: https://bit.ly/30zwuGI

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Volgens mij is het niet helemaal duidelijk. Het bestand om je soundbar te updaten, is geen PDF bestand.

Doorloop alle stappen, door de bestanden te kopiëren naar de USB-stick, je hoeft het niet te openen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

@lisa53, gaat het om de bekende bootloop? Dan zul je hem ter reparatie aan moeten bieden. Je kunt telefonisch een reparatieverzoek indienen via 088-9090100.

Kom je er zo uit?

rsz-846676
0 Likes
lisa53
First Poster
Opties

Hi Bruce

Op internet gezocht wat een bootloop is en hoewel ik het nu nog niet weet wat een bootloop staat mijn type soundbar er niet bij waar een probleem mee zou kunnen zijn.

Heb hem pas 2 jaar en toch vervelend dat een evr. update niet lukt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je kort omschrijven at er gebeurd? Of maak er anders een video van waarop het issue te zien is.

rsz-846676
0 Likes
lisa53
First Poster
Opties

Kreeg via chatbericht dat ik moest upgraden  met dit bestand via jullie site en mijn type subwoofer maar het is een PDF  lijkt me niet goed?Kreeg via chatbericht dat ik moest upgraden met dit bestand via jullie site en mijn type subwoofer maar het is een PDF lijkt me niet goed?

Misschien heb je een andere juiste file voor mij?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Het is geen PDF bestand, je opent het wel met Adobe Reader. Hier wordt uitgelegd hoe je de soundbar update: https://bit.ly/30zwuGI

rsz-846676
0 Likes
lisa53
First Poster
Opties

Hi Bruce,

Heb het gelezen maar ik begrijp het niet.

Zie wel dat je 2 usb sticks nodig hebt maar die files zie ik niet

Kun je me uitleggen wat ik moet doen als dat PDF bestand op mijn stick staat want ik kan er niks mee zelfs niet openen.

groetjes Lisa

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het is geen PDF bestand. Waar loop je precies vast? 

rsz-846676
0 Likes
lisa53
First Poster
Opties

de foto die ik je stuurde staat op mijn usbstick als pdf-bestand zo heb ik hem ook in mijn soundbar gedaan maar blijkbaar moet ik files in beeld krijgen maar dat lukt niet alleen uitgepakt als submap te zien op de stick.

uitgepakt en dan zie ik idd een rom-bestand maar krijg nodata in beeld bij mijn sounbar.

word er moedeloos van en eigenlijk heb ik zin om een nieuwe te kopen maar deze is pas 2 jaar oud

groetjes Lisa

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Volgens mij is het niet helemaal duidelijk. Het bestand om je soundbar te updaten, is geen PDF bestand.

Doorloop alle stappen, door de bestanden te kopiëren naar de USB-stick, je hoeft het niet te openen.

rsz-846676
0 Likes