Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar HW Q90R ophangen of neerleggen? Is er iemand die deze soundbar heeft opgehangen met zijn TV?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-12-2019 04:16 PM)
1304 Weergaven
Caroline11
Student
Opties

Ik wil eigenlijk het liefste de soundbar ophangen samen met mijn TV, zodat het geluid meedraait als ik de TV draai. Maar: de soundbar is zwaar, 27,7 kilo! Is er iemand die de soundbar heeft opgehangen, kan dit of heeft het nadelen? Ben benieuwd!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Caroline11,

Ophangen kan wel, we hebben hier alleen geen geschikte beugels meer voor. Wellicht dat je kunt kijken naar een andere aanbieder?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Caroline11,

Ophangen kan wel, we hebben hier alleen geen geschikte beugels meer voor. Wellicht dat je kunt kijken naar een andere aanbieder?

rsz-846676
0 Likes
Caroline11
Student
Opties

U hebt me aangeraden elders een soundbar beugel te zoeken. Dat heb ik gedaan maar is niet gelukt. De beugel die ik toch maar besteld had is veel te slap. De soundbar Q90 is echt heel zwaar!

Daarom nog maals mijn vraag: wat voor ophangbeugel had u dan beschikbaar die geschikt is voor montage onder de draaibare Vögels TV-beugel , wanneer worden die weer geleverd en waar kan ik die dan kopen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit model beugel is niet langer in omloop, dus daar kan ik je niet meer aan helpen helaas.

rsz-846676
0 Likes