Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar HW-Q60T fout code 05-300

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2021 12:33 PM)
978 Weergaven
Frits1953
First Poster
Opties

Op mijn sansung tablet staat in mijn Bluetooth lijst de soundbar en dus kan ik verbinding maken met de soundbar dus geen probleem. Maar als ik met smartthings dan wil verbinden lukt dat niet en krijg  ik de fout code 05-300 en dus geen verbinding. 

Wie kan mij helpen.

Mvg Frits 

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Frits1953,

Welkom op de Community!

Welke tablet heb je precies? En wat wil je doen via de Smart Things app waarna je de foutcode te zien krijgt?

Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
Frits1953
First Poster
Opties

Hi BruceH

Mijn tablet in Samsun Galaxy Tap A.6 met Android versie 8.1.0

Bedoeling is net als mijn tv q5580T om vanaf mijn tablet te kunnen bedienen en  eventuele update te kunnen installeren  via mijn tablet. 

Mvg. Frits

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zijn zowel de TV als de tablet met hetzelfde Wi-Fi netwerk verbonden? Probeer ook eens om de netwerkinstellingen op je tablet te resetten en de Smart Things app opnieuw te installeren.

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

Ik hoor graag hoe het dan gaat! 

rsz-846676
0 Likes
Frits1953
First Poster
Opties

Ik heb van de week een Email gestuurd maar is waarschijnlijk niet aangekomen.

Ik heb de procedure gevolgd, maar mocht niet baten. Maar het rare is dat na enkele dagen waar ik gestopt ben met aanmelden  onverwachts de melding kreeg in mijn smartthings dat deze de soundbar herkende.

Tijdens het uploaden blééf deze steken op 39% en kreeg de foutcode 11-001 . Diverse pogingen gedaan zonder resultaat. 

Ik snap er niets van.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Frits1953,

Begrijp ik goed dat de soundbar nu wel wordt herkend? Of werkt het nog niet naar behoren?

Heb je de mogelijkheid om de Smart Things app op een ander (Samsung) toestel te testen?

rsz-846676
0 Likes
Frits1953
First Poster
Opties

Ik denk dat in de Manuel van de samsung HW-Q60T dat je deze soundbar kan verbinden met je tablet via Smartthings een verkeerde tekst is. Aangezien deze soundbar geen WIFI heeft.

Of heb ik het mis.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De soundbar kan ook via Bluetooth worden gekoppeld. Dat wordt hier uitgelegd: https://bit.ly/3i9qcYS

Hoe gaat dat?

rsz-846676
0 Likes
Frits1953
First Poster
Opties

Screenshot_20210604-140942_Settings.jpgHey BruceH, 

Gedaan volgens de meegestuurde link maar kan het niet vinden tijdens het zoeken naar de soundbar. Ben ook naar apparaten en toen naar AV gegaan ook geen resultaat. 

De soundbar Q6T-series stond wel in de Bluetooth lijst en was verbonden. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset op je toestel?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

Anders kun je nog een Hulp op Afstand sessie inplannen. Hier lees je hoe dit in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes