Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar HW-K335 verbindt met BT buren.

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2020 02:41 PM)
3176 Weergaven
Weske88
Apprentice
Opties

Mijn Soundbar verbindt zich altijd automatisch met de Bluetooth van de buren of ander BT apparaten in de geburen. Hoe kan ik dit uitschakelen?

Het is vooral vervelend omdat dit altijd gebeurt, ben ik tv aan het kijken of muziek aan het luister of zelfs als alles uit staat wordt ie toch weer ingeschakelt.

0 Likes
AnikaG
Apprentice
Opties

Ik heb nu Off Bluetooth Power kunnen instellen. Ik kan nu wel weer verbinden met Bluetooth, maar de connectie wordt om de haverklap verbroken.

Ook schiet ie nu weer vanuit andere instellingen als ik die gebruik terug naar BT vanuit het niets.

0 Likes
AnikaG
Apprentice
Opties

En het probleem vanuit D.IN ongevraagd maar BT modus veranderen is ook weer terug. Schiet helaas niet op zo.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt mij een reparatie de beste oplossing. Als je liever een alternatieve oplossing wilt, mag je mij een privébericht sturen.

rsz-846676
0 Likes
Ragna
First Poster
Opties

Hier sinds kort hetzelfde probleem. Onze soundbar gaat 3 tot 4 keer per avond over naar  "BT ready" terwijl wij met aux kabel de tv gebruiken. Resetten door de toets soundcontrol 10 seconden in te drukken lukt niet, de mute 5 seconden indrukken lukt ook niet. Ik heb al meermaals de BT uit gezet maar het blijft gebeuren.

Is er een ander manier om mijn soundbar te resetten?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ragna,

Gaat het bij jou ook om de HW-K335?

rsz-846676
0 Likes
Technodad
Journeyman
Opties
Hier sinds vandaag hetzelfde, wat ik ook selecteer, hij gaat elke keer na ong 10 sec naar BT ...Pro-ject erachter.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Technodad,

Over welke soundbar/TV gaat het precies? En hoe heb je hem aangesloten op de TV?

Ik hoor het graag! 👍

rsz-846676
0 Likes
Technodad
Journeyman
Opties
Ha Bruce, ook de HWK-335.
heb deze al een jaar of 3 , ineens vanuit het niets naar BT . Optisch aangesloten.
Al zet ik hem op aux met andere kabel, hij springt na sec of 10 steeds naar BT.
0 Likes
Technodad
Journeyman
Opties
Ook de HWK-335.
Optisch aangesloten. Al 3 jaar in gebruik en ineens constant naar BT, al selecteer is aux, D-In etc. Reset enz gedaan
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Heb je al geprobeerd om SoundConnect in te schakelen? Dit doe je als volgt:

1. Schakel de TV en de Soundbar in.

2. Druk op de knop op de rechterkant van de Soundbar of op de knop SOURCE op de afstandsbediening om de TV-modus te selecteren.

3. Er verschijnt een bericht op de tv met de vraag of u de functie TV SoundConnect wilt inschakelen.

4. Selecteer om het verbinden van de TV en Soundbar via de afstandsbediening van de TV te voltooien

En met welke TV heb je de soundbar verbonden? Heb je daar ook de reset geprobeerd?

rsz-846676\
0 Likes