op 04-10-2017 09:03 PM
Ik word er dood moe van als dit het is om een smart tv op de markt te brengen dan worden we simpelweg met zijn allen belazerd!
Apps die niet werken, youtube verdwijnt de webbrowser is verouderd waardoor er geen gebruik
gemaakt kan worden van youtube.
Als dat al niet genoeg is werkt ook de verbinding niet meer!
Wel verbinding met de router maar geen internet er is geen update en geen patch.
Ik heb een aantal keren letterlijk alles gereset en zelfs een downgrade gedaan om vervolgens weer een update te doen maar ook dat geegft geen shoelaas!
Al met al kan ik vertellen dat ik geen Samsung producten meer gaat aankopen en dat dit voor mij het laatste product is die ik ooit gekocht heeft! Voor mij geen samsung meer.
Heb inmiddels al 4 lcd tv's vervangen voor een nieuwe en nu voor de 5e keer stap ik over op een smart tv van
Samsung nou dat heb ik wel geweten ook!!!!
De grootse ergenis dat als je een tv koopt ook nog eens een aparte common interface moet kopen om gebruik te kunnen maken van je Ci+ module! Ook dat was nog al een hoop gelazer het is dat ik nog een topfield had staan anders had ik helemaal geen tv!
Het grootste ergenis van smart is dat je geen verbinding kan maken maar wel met je router en als je verbinding maakt terwijl je geen gebruik maakt van smarthub dan heeft de tv gewoon verbinding maar zodra je smarthub aan zet is er geen verbinding meer alleen met je router?????
Als ik dit van te voren had geweten had ik al helemaal geen smart tv gekocht maar je hebt weinig keus er is geen
gewone tv meer alles is met internet verbinding zonder scart, zonder common interface dus tja ze willen innovatie maar het werkt allemaal averechts.
Ik ben er helelmaal klaar mee na 4 dagen bezig geweest te zijn! :smileymad:
op 06-10-2017 12:13 PM
Beste Lithiumsmart,
Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw Samsung televisie.
"Apps die niet werken, youtube verdwijnt de webbrowser is verouderd waardoor er geen gebruik
gemaakt kan worden van youtube."
Uit welk jaar komt uw televisie? Is dit een recent model?
"De grootse ergenis dat als je een tv koopt ook nog eens een aparte common interface moet kopen om gebruik te kunnen maken van je Ci+ module!"
Bij elke Samsung televisie wordt er een common interface module geleverd. Was deze niet bij uw televisie geleverd?
Over de Scart aansluiting:
Bij Samsung wordt er bij oudere modellen de volgende kabel geleverd voor Scart:
Bij nieuwere modellen wordt dit verloopkabeltje geleverd:
Heeft u voor mij het type nummer van de televisie? Dan kan ik u misschien helpen met het oplossen van de netwerk problemen die u heeft.
Met vriendelijke groet,
Replicah
op 22-01-2018 05:13 PM
op 22-01-2018 05:17 PM
op 22-01-2018 05:27 PM
Hey @Brianmonique, dat klink irritant. Heb je direct contact opgenomen met de verkoper toen je dit constateerde?
Heb je de tv draadloos of bekabeld met het netwerk verbonden? Welke softwareversie staat er op de tv? Als dit lager is dan 1155.1, mag je hem updaten.
op 22-01-2018 05:35 PM
Hey dank voor je snelle reactie,
Nee ik heb nog geen contact met de verkoper gehad aangezien ik eerst dacht dat het aan mijn internet lag, maar hier ligt het niet aan want de verbinding is goed en heb ook via hotspot van een andere provider geprobeerd contact te maken wat geen verschil maakte, beide verbindingen zijn goed.. current version is 1151 dus hij staat op de laatste update, en ik heb draadloos WiFi via Ziggo
op 24-01-2018 09:37 AM
De laatste firmware is versie 1155.1, lukt het deze te installeren? Als het online niet lukt, kan het ook via usb. Zorg dan dat de usb-stick FAT32 is geformatteerd.
Als je een bekabelde verbinding hebt, kun je dan wel gebruik maken van de SmartHub?