Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE 55 MU 6100 aansluiten op Harman Kardon BDS 580w

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2018 04:58 PM)
436 Weergaven
rvwols
Student
Opties

Ik heb net een nieuwe TV gekocht UE55MU6100 ter vervaning van een kapotte 12 jaar oude Samsung en daarop mijn Harman Kardon homecinema set BDS 580 aangesloten via de HDMI out poort op de BDS580 en de HDMI ARC poort op de TV. Op beide apparaten HDMI ARC / CEC aangezet. Meerdere kabels geprobeerd en 2 problemen blijven: alle beelden doorgegeven door de BDS580 hebben een verkeerde kleur weergave (roze/paars). Gek genoeg het menu van de BDS580 zelf is wel in gewone kleuren. Doorgegeven zijn AppleTV4, KPN mediabox, Skylink ready LinkBox7 voor satelliet. Dus als ik die direct aansluit op de TV heb ik wel normaal beeld. Allen de satelliet receiver LinkBox 7 geeft dan geen geluid op de TV... Verder heb ik alles naar nieuwste firmware geupgrade en andere HDMI kabels geprobeerd. Wie kan me helpen? Met kleuren en met satelliet geluid? En met feit dat HDMI ARC niet als optie naar voren komt op TV? 

0 Likes
2 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag en welkom op de Samsung Community! Hopelijk kan ik je voor alle apparaten aan perfect beeld en geluid helpen :smiling-face: Als eerste was ik nieuwsgierig naar de software versie van je TV, die kan je hier vinden: Menu > Ondersteuning > Over deze TV. Mocht ik online nog een nieuwere update voor je hebben, dan weet ik dat op basis hiervan.

Of je ook een foto zou willen maken van het Luidspreker instellingen/Geluidsuitvoer menu, dan kan ik meekijken of alles optimaal staat. Want al die apparaten die je opnoemde, zitten toch met HDMI verbonden aan de TV? Zo ja, zou er geen verschil moeten zijn in welk apparaat je wel of niet via je Harman Kardon hoort. Ik hoor graag van je!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @rvwols, ben je er toevallig al uitgekomen met je TV opstelling of kan ik hier nog iets in betekenen?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes