op 07-11-2019 02:02 PM
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=O6paic-Gxgs&feature=youtu.be
Is dit de enige manier op je koptelefoon te verbinden met de Q8 55 TV. Een korte periode heb ik rechts boven in het scherm van de TV een menutje gehad, na het instellen van de bleutooth, dat verscheen zodra ik de koptelefoon inschakelde en met de Samsung afstand bediening was op verbinden klikken voldoende. Het was geen Sony koptelefoon maar een ander merk. Nu moet ik iedere keer de weg van het filmpje volgen om geluid op de oren te krijgen. Dit is echt heel vervelend.
op 08-11-2019 02:34 PM
Hi @WilhelmusB,
Op de manier hoe het voorheen ging, zo krijg ik het hier ook voor elkaar. Als dit niet werkt, dan lijkt het mij aan de headset te liggen. Heb je de mogelijkheid om een andere Bluetooth headset te proberen?
op 08-11-2019 03:57 PM
Op het ogenblik niet.
Onze eerste ervaring was met een JBL koptelefoon hij staat nog in de lijst vermeld, om te kijken hoe het werk had ik deze van mijn kleinzoon geleend. Ging prima zoals het zou horen denk ik. Een Sony gekocht omdat deze over de oren valt en daardoor minder last krijg van omgevingsgeluid. De JBL heeft mijn kleinzoon helaas verkocht. Met de Denon, ook op de lijst vermeld, moet ik dezelfde handelingen verrichten als de Sony. Dus geen menu rechts boven in het scherm van de TV. De Samsung oortjes, ook van een kleinzoon daarvan weet ik helaas niet meer wat ik moet doen om, eenmaal geinstalleerd, het geluid op de oren te krijgen.
Het valt op dat tot nu toe nergens iets van deze kwestie te vinden is. Wel een hoop Yuotubers met lichte parkinson die het geheim van Samsung en bleutooth voor je ontrafelen.
op 10-11-2019 10:33 AM
Kan dit in een richting wijzen. Wat ik niet meer zie. Voorheen kreeg ik op onze TV op dezelfde plak een menutje waar toestemming werd gevraagd of ik iets uit de computer wilde zien. Bijvoorbeeld, op mijn computer staat een foto. Als ik op de rechter knop van de muis druk krijg ik een uitrol menu met de optie op " op apparaat weergeven" zie daar onze TV staan. Klik ik daarop dan wordt direct de bewuste foto op mijn TV getoond.
op 12-11-2019 02:39 PM
Kun je de TV anders eens resetten?
17-11-2019 04:23 PM - bewerkt 17-11-2019 04:34 PM
Daar heb ik een beetje angst voor. Vaak kom ik van de regen in de drup. Een fotot wat is geweest en bedoel, dit menu sprong in beeld met de vraag JBL verbinden. Is er op Youtube iets te vinden. Samsung telefoon Samsunt TV toevallig
Nog even, van de demos op TV heb ik de afstandsbediening van ons, klein heeft een RVS kleur nog niet gezien. Dit is het voorbeeld
18-11-2019 03:00 PM - bewerkt 18-11-2019 03:10 PM
Ik heb het filmpje https://www.youtube.com/watch?v=9YNbD_V2kNA&feature=youtu.be compleet gemaakt. En misschien is het handig , om toch meer te weten te komen, het wereldwijd te zetten. Verwijderen is zo gedaan.
op 19-11-2019 02:10 PM
op 06-12-2019 11:56 AM
Beste BruceH. Het koppelen van Samsung oortjes van mijn kleinzoon, zie het filmpje. Uiteraard zijn deze vooraf op de Samsung TV Q8 55 geinstalleerd. De TV uit-en vervolgens weer aangezet. Zie hoe snel zijn Buds met de TV worden gekoppeld. Ik zou graag een bleutooth koptelefoon met schelpen met de TV willen verbinden. Is er iemand, bij Samsung een wereld speler nota bene, de goede richting op kan duwen. Link naar Youtube
op 06-12-2019 01:52 PM