Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung SWA-8500S wil niet pairen met Samsung HW-T420 soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2021 03:57 PM)
485 Weergaven
0li4
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb net de Samsung SWA-8500S Wireless Rear Speaker Kit aangeschaft om te gebruiken met mijn Samsung HW-T420 soundbar.

Volgens jullie site ( welke ik eerst geraadpleegd heb qua compatibiliteit ) zijn deze compatibel.

0li4_0-1614091909459.png

0li4_1-1614091956184.png

Ik krijg deze echter niet gepaired ... ID SET kopmt niet tevoorschijn op mijn soundbar zoals beschreven in de manual en met " tandenstoker " ID SET ingedrukt houden op wireless module van speakers werkt eveneens niet ... Ik heb deze gekocht daar er uitdrukkelijk op de Samsung website vermeld staat dat deze compatibel zijn ...

Ik verwacht dus ook dat dit werkt !!!

Graag hulp om deze alsnog gekoppeld te krijgen !

Hartelijk dank!

Mvg,

0li4

0 Likes
2 Antwoorden
0li4
First Poster
Opties

Net Samsung support aan de lijn gehad ... Op hun site onder de HW-T420 info ed staat duidelijk onder de foto met man in luie zetel het surround systeem uitgebeeld met onderaan de foto in het klein de rear speaker set SWA-8500S. Als je dan verder klikt naar specs en daar nog allerlei openklikt, staat er dat het NIET compatiblel is met een rear speaker kit !!!

Schandalige bedrieglijke reclame en zeer laag van een merk als Samsung .... 😪😡

Rear kit aangekocht bij lokale handelaar ( dus geen groothandel als coolblue of bol.com ) en dus mijn geld kwijt ...

Ik vroeg bewijs van foutieve info op site zodat ik mijn geld terug krijg van handelaar, maar dat willen ze zelf niet sturen ... Zich laten kennen voor 120€ ... Laag ... 😖😤

BEDANKT SAMSUNG !! Heb veel van Samsung maar ik ga overstappen naar een ander merk welke wel correct is !!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @0li4,

Welkom op de Community.

Jammer om te lezen dat je er vanuit ging dat het zou moeten werken. Ik heb dit al eerder aangekaart bij de verantwoordelijke om aan te laten passen, maar het klopt inderdaad dat deze soundbar niet compatibel is met de SWA-8500S.

Mocht je iets van mij nodig hebben om je geld terug te krijgen, dan hoor ik het graag.

In de tussentijd blijf ik er bovenop zitten om de website aan te laten passen 👍

rsz-846676
0 Likes