Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung soundbar hw-j355/xn wordt niet gezien door Samsung nu7100

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2018 03:34 PM)
289 Weergaven
Ronja266
First Poster
Opties

Hallo,

Wij hebben een nieuwe Samsung tv 7 serie nu7100 gekocht. Nu hebben wij ook een Samsung soundbar. Deze is aangesloten op de Ziggo media box zodat we de tv uit kunnen zetten als we de radio aandoen. Deze was draadloos verbonden met onze vorige tv. Onze nieuwe tv ziet hem echter niet. Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen? We hopen dat we de kabel in de media box kunnen houden.  

Mvg. Ronja 

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Ronja! Om de soundbar op je mediabox aangesloten te laten en hem toch wilt verbinden met je TV raad ik aan dit met een optische kabel te doen. De soundbar kan namelijk geen 2 HDMI verbindingen tegelijk aan. Kan je hier wat mee? :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Ronja266
First Poster
Opties

Goede morgen, 

Onze Soundbar heeft geen HDMI aansluiting volgens mij. Hij is met de optische kabel aangesloten aan de media box. Onze oude tv pikte de soundbar meteen op en conecte meteen, onze nieuwe tv ziet hem niet. De soundbar vraagt om toestemming, maar de popup die zou moeten verschijnen op de tv zien we niet. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Pardon, ik had me inderdaad verkeken op het model soundbar. Alsnog, deze TV beschikt niet over geluid via Bluetooth waardoor het klopt dat je het verzoek tot verbinden niet op je TV krijgt.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes