op 21-12-2018 10:44 AM
Hallo iedereen
Gisteren heb ik een nieuwe Samsung QE55Q8FN aangeschaft. In onze woonkamer maken we naast de tv ook gebruik van andere apparaten: versterker Pioneer, NVidia Shield, digicorder Telenet en WII.
Momenteel zijn deze apparaten aangesloten op de versterker via HDMI. En tussen de versterker en TV zit er ook een HDMI kabel.
Op welke manier sluit ik best de one connect box aan? Alle aansluitingen in de versterker laten zitten en enkel de HDMI kabel van de TV verplaatsen naar de one connect box?
Alvast bedankt voor jullie reacties en prettige feestdagen!
Groetjes
Yves
op 21-12-2018 11:36 AM
op 21-12-2018 11:48 AM
Alvast bedankt voor uw antwoord. Het beste is ook om de coax-kabel van digicorder te koppelen aan de connect box?
Dus een inkomende kabel naar digicorder en dan uitgaande van digicorder naar connect box?
op 21-12-2018 12:43 PM
op 21-12-2018 02:05 PM
Goeiemiddag! Jullie zijn al lekker bezig zie ik wellicht dat het niet meer nodig is, maar voor de zekerheid heb ik een vergelijkbaar schema uitgewerkt en zou die graag toelichten:
Alleen de Wii twijfelde ik over omdat ik niet zeker wist of het om een Wii of de Wii-U ging. In het geval van het eerste zal hij zelf niet over een HDMI aansluiting beschikken en aangezien onze TV's steeds minder analoge aansluitingen hebben zal dit waarschijnlijk het beste werken via je versterker, als die er wel over beschikt en dit door kan sturen.
Maar als je Digicorder alleen over coax output beschikt is jouw opstelling handiger. Kan je hier nog wat mee?
op 23-12-2018 09:45 AM
Dank je wel hiervoor!! Hiermee kom ik al een stuk verder!!