Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Rear speakers SWA 9000S

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2021 09:50 PM)
400 Weergaven
R626626
Apprentice
Opties

Ik heb de rearspeakers SWA9000S aan de soundbar HW Q800T gekoppeld. 

Ik heb geen surround. De rearluidpsrekers werken wel maar geven constant alle geluid. 

Ze staan ook te stil. Wanneer ik de volume wil instellen gaat ook de volume van de front en center harder. 

De rearspeakers en woofer gaan via bluetooth, soundbar is via HDMI gekoppeld aan TV,  staat op TV ARC. Virtueel OFF.

Heb de support gebeld. Zij zeggen de app te installeren om zo de volumes te regelen.

Ik heb de smartthings app gedownload. Soundbar TV en  woofer zijn apart te regelen doch de rearspeakers staan niet in de app.  Samsung support terug gebeld. Ze stellen voor de soundbar op te sturen voor herstelling doch wil eerst is even info vergaren. Iemand een idee?    Bedankt

5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @R626626,

Welkom op de Community!

Met welke TV heb je ze verbonden? En wat voor content speel je af en via waar?

Aangezien de speakers worden aangestuurd door de soundbar, kun je deze niet in de Smart Things app opnemen, dus dat klopt en is geen defect.

rsz-846676
0 Likes
R626626
Apprentice
Opties

Met een Samsung QLED49. Heb meermaals contact gehad met de klantendienst. Ze vragen om het toestel op te sturen, er zou een defect zijn.  Heb ik ondertussen gedaan.  Ben benieuwd.  Ik kan de rearspeakers niet apart regelen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat klopt, dat is niet mogelijk. Dat gaf ik ook aan in mijn bericht.

Maar aangezien mijn collega's aangeven dat er een defect zou zijn, laten we het even afwachten 👍

rsz-846676
0 Likes
R626626
Apprentice
Opties

In de app dat klopt, maar bij eerste installatie kon ik de rear spreakers wel apart regelen op de soundbar zelf,  treble, bas, front, center en rear. Wanneer ik nu bv de treble harder zet gaan alle volumes omhoog, dus er klopt iets niet.   

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, op die manier! Vreemd dat dat niet meer kan inderdaad. 

Laat je weten hoe het is afgelopen?

rsz-846676
0 Likes