Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen Samsung Multiroom app

(Onderwerp aangemaakt op: 13-05-2020 11:56 AM)
1617 Weergaven
markiemark88
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb sinds 2 jaar de Soundbar K950 met de surround erbij, ik ben heel erg tevreden met het product zelf alleen heb ik op dit moment problemen met de Samsung Multiroom app.

Ik ben een gebruiker van Deezer ( word ook ondersteund ) maar sinds de laatste update heb meerdere problemen met Samsung Multiroom

• Sinds vorige week heb ik ook het probleem dat ik niks kan streamen, ik krijg dan de melding  ' no internet connection available, please check'  al het mogelijke al geprobeerd waaronder niet netwerk gemaakt, alles verwijderd ( deezer en samsung multiroom )  en opnieuw inloggen.
  • Wat ook naar voren kwam dat ik niet meer opnieuw kan inloggen, ik krijg dan de melding  ' ID or password incorrect please check or try again later '   waarvan ik zeker ben dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord klopt ( zelfs aangepast )

Nu heb ik al aan gebeld met support maar die konden mij niet verder helpen, ik kreeg zelfs te horen dat de Samsung Multiroom niet meer word ondersteund, waarvan ik heel verbaasd ben want Smartthings  ondersteund de K950 niet wat ik heel raar vind aangezien ik 2 jaar geleden nog rond 1500 euro heb neergelegd voor een systeem.  Wat mij dan afvraag zal dit later nog komen, gebruik namelijk ook meerdere Samsung apparaten en zou leuk zijn alles in 1 app te gebruiken.

Nu heb ik zelf ook al internet afgezocht en ben ik zeker niet de enige met dit probleem sterker nog, heel veel Deezer gebruikers hebben hier last, en mijn broer heeft weer spotify en dat werkt wel.  Dus het probleem ligt dus echt tussen Deezer en Samsung.

Zijn hier meer mensen met hetzelfde probleem ? zo ja hoelang is dit bij jouw en is het is al verholpen

En is het misschien een optie dat de beide bedrijven het met elkaar uitzoeken want ik vind dat je als consument Samsung en Deezer  aan je lot word overgelaten

Ik heb ook al een topic lopen bij Deezer
https://en.deezercommunity.com/other-devices-49/troubles-with-samsung-multi-room-app-64333

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @markiemark88,

Welkom op de Samsung Community!

Goed dat je al contact hebt opgenomen. Ik ga er inderdaad vanuit dat dit een compatibiliteit issue is in combinatie met Deezer, aangezien Spotify wel werkt. 

Op welke softwareversie van de Multiroom app draai je momenteel?

rsz-846676
0 Likes
markiemark88
First Poster
Opties

Goede middag Bruce,

Bedankt voor het snelle antwoord, 

Ik gebruik zelf op dit moment de Iphone 8 en ik heb op dit moment de laastste versie van multiroom, volgens mij is dat 4145 ? ( van een +- een maand geleden ) maar daar is verder niks aan veranderd oid, kwam er eigenlijk op neer dat ik terug kwam van werk, een lekker muziekje op wilde zetten en toen begon de drama, van kwaad tot erger. Ik heb wel gisteren nog een update gehad van me iphone , nogmaals gecontroleerd maar nog geen succes

Helaas nog geen antwoord ontvangen van de Deezer kant, wat mij ook erg frusteerd omdat je betalende lid ben verwacht je ook wel een antwoord dat ze er mee bezig zijn oid. Ook merk ik dat er veel mensen op Deezer zijn die dezelfde klachten hebben en ook nog geen oplossing hebben gekregen.

Dus mij lijkt of dat Deezer het niet weet of niet kan oplossen of dat de communicatie tussen de support van  Deezer ? en de afdeling van Samsung niet goed is waardoor een oplossing uitblijft

Wat ik dan wel afvraag, waarom komt samsung met een nieuwe en misschien betere app maar word een iets oudere soundbar zoals de K950 die toch wel prijzig is niet toegevoegd?

Aangezien het probleem bij Deezer ( of tussen beide )  ligt en omdat ik daar lid ben bij en geen support van ze krijg wacht ik nog een dag af en anders ga ik lekker spotify nemen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zelf gebruik ik ook al een aantal jaar Spotify en loop vrijwel nooit tegen issues aan. Zeker een aanrader. Laat je weten of dat beter gaat?

rsz-846676
0 Likes
markiemark88
First Poster
Opties

Ja zal ik zeker doen, bedankt 

Maar als ik zo vrij mag zijn,  wat is jouw mening dat er een nieuwe app word gemaakt SmartThings en een iets oudere model soundbar niet word toegevoegd?? Lijk mij toch niet echt de bedoeling om consumenten met een oudere model zo af te schrijven?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem. Omtrent de apps, Smart Things werkt inderdaad alleen vanaf een aantal nieuwe modellen. Multiroom werkt wel, maar dan weer niet met de nieuwe soundbars.

Voor de oudere modellen zul je dus de Multiroom app moeten blijven gebruiken, wel is hier onlangs een update voor uitgebracht, dus ze zijn niet per se afgeschreven.

rsz-846676
0 Likes
marnik1957
First Poster
Opties

Ik heb het zelfde probleem. Kan niet meer streamen. Multiroom Samsung versus Deezer?

0 Likes
marnik1957
First Poster
Opties
Zelfde probleem.
Hoe los je dit op?
0 Likes
markiemark88
First Poster
Opties

Ik ben inmiddels wel wat duidelijker geworden, ook inmiddels via iemand anders ( via Deezer ) ook een reactie van Samsung, maar daar word je niet echt duidelijker van en blijf het onopgelost. Deezer zegt dat ze de problemen doorsturen naar Samsung en meer kunnen ze niet doen want het is niet  hun app, dus klaar.

En samsung ( en zeker de multiroom afdeling) haalt zn schouders op en vind het wel prima, en de Deezer / Samsung gebruikers die worden in de steek gelaten. Er is zo weinig response dat gebruikers maar zelf gaan lopen vissen naar antwoorden.

https://en.deezercommunity.com/other-devices-49/samsung-multiroom-app-login-issues-24265/index6.html

0 Likes