op 02-02-2018 08:14 PM
Ik had voor bijna €40 ophangbeugels van Dr. Vogels gekocht om mijn soundbar ONDER mijn TV te hangen, is makkelijk te realiseren alleen je kan je scherm van je soundbar NIET zien want hij ligt onder, wat mooi in beeld is is het naam SAMSUNG, maar je kan niet zien wat je doet met je A/B iaw de langste kant hangt voor je TV opzicht niet lelijk.
Als je wilt je scherm kunnen zien van wat je doet met je A/B heb je niets aan deze beugels, ik vraag mij af waarom Samsung in al hun wijsheid en technologie geen oplossing heeft gevonden voor dit euvel, want niet iedereen wil gaatjes in hun muren boren op hem onder je TV op te hangen.
Vandaag toevallig in een winkel (MM) en die had wel van die speciale onder de TV ophangbeugels MAAR die zijn ALLEEN voor de nieuwste 650 (zonder BT subwoofer).
Ben wel een beetje teleurgesteld, dacht dat Samsung dit soort accessoires in overvloed zouden hebben, maar het blijkt dat Samsung alleen voor de nieuwste modellen wil iets produceren!!
Dit wil niet zeggen dat ik ontevreden ben met mijn KS7000 en mijn HW-K650 MAAR gemak dient de mens, toch?
op 05-02-2018 03:05 PM
Hee Steve, ik ben voor de zekerheid de boeken nog ingedoken maar voor deze Soundbar serie zijn inderdaad geen beugels beschikbaar waarmee je 'm aan je TV kunt bevestigen. Deze optie is echter niet alleen voor de nieuwere modellen weggelegd, de vorige serie (J-serie) kon ook aan J-serie TV's bevestigd worden. Waarom ze deze optie hebben laten schieten voor de K-serie is mij echter een raadsel, daarin moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven.
op 05-02-2018 03:10 PM
Ja Joeri, beugels zijn er wel maar dat gaat tenkoste van je inkijk scherm, want die is dan op zijn kop zo gegezegd, je kan je soundbar controleren met je A/B maar je kan niets zien en dat is dan jammer, toch?
op 05-02-2018 03:18 PM
Ja sorry, ik doelde ook puur op beugels die door ons geproduceerd worden, er zullen vast (al dan niet) bruikbare beugels bestaan maar die zijn dan hoogstwaarschijnlijk niet speciaal voor deze modellen gemaakt. Ik heb dan ook absoluut geen ervaring met beugels van een andere fabrikant waardoor ik er niet over mee kan praten. Ik had je ook zeker graag een mooiere optie geboden om je Soundbar onder je TV te bevestigen, maar beter dan de muurbeugels voor Soundbars heb ik helaas niet.