Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Next uitschakelen via one connect box

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2020 09:12 PM)
200 Weergaven
Roland47
First Poster
Opties

Ik ben sinds gisteren in het bezit van de QE65Q950TS en heb de Ziggo Next (Arris) aangesloten op de one connect box.

Nu werkt alles goed behalve dat de Next niet uitschakelt via de afstandsbediening van de TV.  Ik kan dus alles bedienen, kanalen, geluid en aanzetten werkt allemaal.

ik heb de Coax rechtstreeks naar de Next en met HDMI van de Next naar de naar de One connect box. 

Weet iemand wat ik niet heb gedaan of niet goed in de instellingen heb staan?

Ik heb de AB al handmatig gekoppeld. 

 

GR. Roland

0 Likes
8 Antwoorden
GalaxyS22
Big Cheese
Opties
Voor zover ik weet kun je de Next niet uitschakelen met de AB van de TV. Je kunt wel de TV uitschakelen en het volume bedienen met de AB van de Next. Daar zijn alleen nu problemen mee sinds de laatste update.
0 Likes
Roland47
First Poster
Opties

Dank je. Maar het is toch juist de bedoeling van de One Connect box dat de overige randapparatuur uit het zicht geplaatst kan worden? Nu moet ik met de AB van de Next werken (betekent dit dat de Next nog in het zicht moet staan?) of de Next altijd apart uitschakelen. Beide opties zijn zijn zover ik het begrijp juist niet de bedoeling van de One Connect box of zie ik dit verkeerd? 

0 Likes
GalaxyS22
Big Cheese
Opties
De exacte werking van de one connect box ken ik niet. De AB van de Next werkt met een radiografisch signaal dus de Next kun je uit het zicht zetten. Als je meer info wil van deze functie van de Next en de One connect box zou ik even naar het Ziggo forum gaan. Daar zitten een aantal "freaks" die alles weten van deze verbindingen 😉
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239
0 Likes
GalaxyS22
Big Cheese
Opties
ps, hier nog een link om de AB van de Next te koppelen aan je TV, misschien dat je daar eigenlijk al genoeg aan hebt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/afstandsbediening-koppelen/stap-voor...
0 Likes
Roland47
First Poster
Opties

Ik heb mijn vraag op het Ziggo forum gesteld, even afwachten. 

0 Likes
Roland47
First Poster
Opties

Met de AB van de Next werkt het wel. Ben benieuwd of ik het met de AB van de tv ook mogelijk is. Deze ligt beter in de hand en heeft een mooier design als die van de Next. 

0 Likes
GalaxyS22
Big Cheese
Opties
Dat is in ieder geval iets, laat je het weten als je er uit bent?
0 Likes
Roland47
First Poster
Opties

Ja zodra ik iets weet laat ik het weten. 
Bedankt zover. 

0 Likes