Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Multiroom Groeperen werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2020 05:05 PM)
296 Weergaven
NH1051
Journeyman
Opties

Ik heb sinds kort problemen met het groeperen van Samsung Soundbar MS650 en R1 luidspreker in de Multiroom app. Beide apparaten zijn geconfigureerd en zichtbaar in de app. Apart werken ze prima. Wanneer ik de R1 toevoeg aan de MS650 dan verschijn de groep wel in de app, maar komt er geen geluid uit de R1 (en de surround-stand op de soundbar wordt uitgeschakeld - dat werkte voorheen ook zo)

 

Toevallig heb ik het eens andersom ook geprobeerd en dan werkt het wel (hoewel de de stream vertraagt start en de surround op de soundbar aanblijft - gek). Maar dat wil ik niet want ik wil de R1 bij- of afschakelen. Bovendien werkt NPO Radio 1 niet of de R1 ("Can't start playback") maar wel op de MS650. 

 

Hoe los ik dit op en waarom kan dit alles niet in SmartThings geïntegreerd worden? 

 

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NH1051,

 

Op welk toestel gebruik je de Multiroom app? En is de app up-to-date?

 

Aangezien de hardware van de R1 speaker niet compatibel is met Smart Things, kun je hem niet koppelen in Smart Things, helaas.

rsz-846676
0 Likes
NH1051
Journeyman
Opties

Dag Bruce, 

 

Ik gebruik een Galaxy A-40 en alles is up-to-date. Samsung laat WAM al een tijdje links liggen heb ik het idee, en dat is schandalig want de apparatuur is nog lang niet afgeschreven. De Multiroom App heeft nog heel wat andere onvolkomenheden. Overigens ben ik al heel wat tegengekomen op internet hierover en ik denk dat het toch meer met de software en firmware te maken heeft - het zou niet moeilijk moeten zijn om dit te integreren met Smart Things. 

 

Wat betreft het groeperen is het natuurlijk erg vreemd dat het in 1 richting wel lukt maar omgekeerd niet. Overigens is het probleem weg als ik de R1 bij hetzelfde access point (in dezelfde kamer) neerzet als de soundbar. Maar dat is natuurlijk nét niet de bedoeling (multi-room)! 

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

NPO 1 werkt inderdaad niet meer daar zijn ze mee gestopt. Wat ik je aan kan raden is alles te resetten en opnieuw te koppelen. Reboot je router ook voordat je begint.

Stars-Moderator-signature-800x200-2