Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Minimale diameter buis tbv One Connect kabel/adapter

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2018 03:37 PM)
13173 Weergaven
Jeroen29439
Student
Opties

Ik wil voor ons nieuwe huis een nieuwe Samsung Frame televisie gaan plaatsen. Ze zijn nu aan het klussen en ik wil de benodigde buis voor de One Connect kabel direct in de muur laten plaatsen. Ik kan overal op Internet wel de diameter van de One Connect kabel vinden, maar de exacte maten van de One Connect stekker (en de daaruit volgende minimale diameter van de buis) is echt nergens terug te vinden.

Kan iemand mij helpen aan de minimale diameter die deze buis moet hebben, zodat ik de OneConnect kabel (en één van de stekkers) daar later probleemloos doorheen kan trekken?

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Jeroen! Wat tof dat je zo geinteresseerd bent in onze Frame :face-with-tears-of-joy: alle info over de stekker van de One Connect Kabel kan je hier vinden onder "specificaties" https://www.samsung.com/nl/tv-accessories/one-invisible-cable-vg-socn15/VG-SOCN15XC/

members-moderator-signature-launch-february22-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Hommeles ,

De The Frame tv's uit 2018 hebben een andere Invisible Cable.
De maten van de 2023 en 2024 modellen zijn hetzelfde. Hierbij de specs in inches:

cable.jpg

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @anouakne ,

Daarvan is de diameter veel te klein. 16 mm. De kleinste stekker van de kabel is al 25 mm.
Afgezien daarvan is die buis geribbeld. Daar blijft een stekker achter haken.

signatureee
Groet, Dick

11 Antwoorden
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Jeroen! Wat tof dat je zo geinteresseerd bent in onze Frame :face-with-tears-of-joy: alle info over de stekker van de One Connect Kabel kan je hier vinden onder "specificaties" https://www.samsung.com/nl/tv-accessories/one-invisible-cable-vg-socn15/VG-SOCN15XC/

Jeroen29439
Student
Opties
Dag Joeri. Enorm bedankt! Ik had die pagina/informatie nog niet eerder weten te vinden. Dit helpt enorm.

Op basis van de daar opgegeven maten..

Molding Plug Size (WxHxD)
TV: 37.8(W)*54.7(H)*13.6(D)
OC Box: 24.6(W)*63.2(H)*13.1(D)

.. vermoed ik dat ik bij dit projectje het beste de kabel EN de connector bestemd voor de One Connect (OC) Box door de buis kan trekken. De connector aan de TV-zijde lijkt immers een onhandiger (for)maat te hebben. Bij het bestuderen van de maten en de afbeelding van de OC BOX connector, kan ik daaruit afleiden dat deze (als je recht in de connector kijkt) 24.6mm breed, 13.1mm hoog en 63.2mm diep is. Dit zou betekenen dat hij gemakkelijk door een buis met een diameter van 4.0 cm zou passen, maar ik moet nog even rekenen/tekenen om te zien of hij ook eventuele bochten in de buis zou kunnen maken. Vooralsnog heel erg bedankt!
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Heel graag gedaan! De One Connect kabel is in ieder geval een hele dunne en zal zonder problemen door buizen gemanoeuvreerd kunnen worden. Let alleen uiteraard op eventuele lussen/knikken om kabelbreuk te voorkomen maar iets zegt me dat je daar al wel rekening mee houdt :smiling-face:

0 Likes
joost94
First Poster
Opties
Beste Jeroen,

Ik wil graag hetzelfde doen. Is het gelukt met een buis van 4 centimeter?
0 Likes
Hommeles
Student
Opties

Hoi iedereen,

Hier nog iemand die graag de afmetingen van de stekker van de One Connect kabel wil weten om deze door een buis door de muur te trekken. Bovenstaand de maten maar dat is een reactie op een bericht van 2018.. Weet iemand of deze maten nog kloppen of zit er verschil in de afmetingen van stekkers van de uitvoeringen van the Frame uit 2023 en de nieuwe uitvoering van dit jaar? 😅

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Hommeles ,

De The Frame tv's uit 2018 hebben een andere Invisible Cable.
De maten van de 2023 en 2024 modellen zijn hetzelfde. Hierbij de specs in inches:

cable.jpg

signatureee
Groet, Dick

Hommeles
Student
Opties

Hi Dick,

Dank je wel, hier heb ik wat aan! Ik moet door een muur van de slaapkamer naar de achterliggende meterkast dus nu weet ik hoe groot ik moet boren!

gegroet,

Martin

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Hommeles , Martin,

Graag gedaan! Succes met installeren!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Elske3
First Poster
Opties

Ik liep hier laatst ook tegenaan.. Heb een PVC buis in de muur verwerkt waar prima meerdere HDMI kabels doorheen kunnen, maar helaas paste de Samsung One Connect stekker niet van de TV die ik gekocht had.

Kon online niet vinden voor dat ik de aankoop deed welke One Connect kabel precies meegeleverd zou worden en wat dan de afmeting van de stekker zouden zijn. Helaas verkeerd gegokt, de stekker paste niet. Toen heb ik het zwarte kapje met een mesje los gewrikt en gelukkig(!!!) paste hij er toen nét doorheen. Toen de kabel er doorheen was het kapje ook weer terug er op geplaatst zonder dat het beschadigd is geraakt.

TV Samsung QD OLED 55S95C (model uit 2023). De bijgeleverde kabel bleek de BN39-02947A te zijn.

Op de foto’s kun je zien hoeveel smaller de stekker is wanneer je het zwarte kapje verwijderd. Viel wel iets tegen maar gelukkig was het genoeg.

76B139D9-8B51-4DBA-9E8C-FC34535029BC.jpeg

BF76B885-7263-4A6D-9857-866D2D098DEA.jpeg

C2897F93-E6EC-48E2-8552-4BFB9BBC87B2.jpeg

Jouw probleem is inmiddels opgelost en die van mij ook, maar wilde dit graag even delen zodat toekomstige vragen hier een antwoord op kunnen vinden :winking-face: