Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Linken multiroom

(Onderwerp aangemaakt op: 03-11-2018 01:59 PM)
141 Weergaven
Thomas1986
First Poster
Opties

Beste, sinds vandaag hebben wij een R1 speaker die we zouden willen linken aan onze tv UE55HU7100S en onze soundbar HW-J6500R. Ik heb de soundbar en de R1 gegroepeerd in de app en er komt op afspelen vanaf TV, ook op de soundbar staat M.ROOM. Ik krijg echter noch uit de box noch uit de soundbar geluid. Enig idee wat ik verkeerd doe? We wilden ook nog weten of we vanaf onze iPhone via BT op beide toestellen tegelijk iets kunnen afspelen, zoals een radiopost via de site van de zender. Alvast bedankt! 

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Thomas! Welkom op de Samsung Community. Dit zou allemaal in theorie super simpel moeten zijn :smiling-face: door de Soundbar en R1 speaker te groeperen in de Multiroom app heb je ze al verbonden met je Wifi netwerk, zit je TV op hetzelfde netwerk? Zo ja, dan zou je onder Menu > Geluid > Luidsprekerinstellingen > Multiroom Link > Multiroom moeten kunnen instellen dat het TV geluid over je Multiroom groep gaat.

Wat je Bluetooth vraag betreft, voor die wens is Bluetooth technologie te beperkt, je kunt hiermee maar met 1 toestel 1 apparaat tegelijkertijd aansturen. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Thomas1986
First Poster
Opties

Beste Joerie, in theorie blijkt dit inderdaad allemaal heel gemakkelijk. De praktijk leert me echter dat hij bij echt niet lukt! Ik weet niet wat ik verkeerd doe! Mvg Thomas

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dan blijf ik graag m'n best doen om theorie en praktijk dichter bij elkaar te brengen :smiling-face: op welke stap blijf je precies hangen? Krijg je de Multiroom groep wel geselecteerd op de TV via het menu pad wat ik in m'n vorige bericht heb aangegeven?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes