Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q90R aan SmartThings app koppelen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2019 07:05 PM)
6046 Weergaven
NickJack
Apprentice
Opties

Beste lezers,

ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van de HW-Q90R. Nu wil graag het maximale uit dit apparaat halen. Alleen kan ik hem niet toevoegen aan de SmartThings app. Krijg steeds fout meldingen. Alhoewel de app hem wel ziet, maar tijdens het koppelen krijg ik steeds een fout melding. Alles al geprobeerd, reset, router reset, opnieuw opstarten.

4A6F59EA-2E5F-4FF9-BE97-41B461983331.png

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

31 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NickJack,

Zijn zowel het toestel als de TV op hetzelfde Wi-Fi netwerk aangesloten? Als hij zowel 2.4 als 5GHz uitzend, raad ik je aan om het met 2.4 GHz te proberen.

rsz-846676
0 Likes
NickJack
Apprentice
Opties

Hoi Bruce,

beide apparaten zijn aangesloten op het zelfde systeem, tv via kabel en soundbar moet via WiFi. Ik heb een Linksys Velop Mesh systeem, even kijken of dat mogelijk is. Van zichzelf zend hij beide signalen uit inderdaad.

Maar het blijft vreemd dat de app hem wel ziet maar niet kan toevoegen. 🤦🏼‍♂️

0 Likes
Oplossing
NickJack
Apprentice
Opties
OPGELOST!

Contact gehad met Samsung via Remote afspraak, HDMI poorten van de tv reset gehad, tv hard reset gehad en alles opnieuw aangesloten en verbonden. En alles werkte ineens. Wat uiteindelijk de boosdoener was, I don’t know! Maar het werkt!
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NickJack,

Fijn dat het is opgelost! Nog veel plezier met de soundbar. :smiling-face:

rsz-846676
0 Likes
helstak
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem, had dit gisteren al gepost, maar die post zie ik niet meer!

0 Likes
HarryE
Explorer
Opties

In smartthings is en blijft deze soundbar offline. Zowel in mijn telefoon als in mijn tablet. De soundbar werkt wel (volume). Hoe ga ik dit oplossen m.b.t.  Smartthings? Iemand?

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HarryE,

Om je op weg te helpen, heb ik wat meer informatie nodig. Welke Soundbar heb je en welke tablet/telefoon?

rsz-846676
0 Likes
HarryE
Explorer
Opties

Hoi BruceH. Dank voor de moeite alvast.

Hierbij mijn gegevens qua apparatuur:

TV: Samsung QLED QE75Q90R (Model 2019)

Soundbar: Samsung HW-Q90R

Telefoon: Samsung S10+

Tablet: Samsung Galay Tab SM-T590 A10.5 64 GB 

Hoezo, Samsung-fan?

Ik merkte enkele dagen geleden dat zowel in mijn tablet als telefoon in het appje SmartThings ineens de soundbar offline ging. Niet comfortabel, want daarin doe ik aanpassingen. De losse afstandsbediening werkt gewoon. De hamvraag is natuurlijk: hoe krijg ik deze soundbar weer online? Ik lees over harde resets, maar hoe ga ik dat doen? 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Zo te lezen inderdaad een echte Samsung-fan! 

Heb je al gecheckt of de Smart things app up-to-date is? Je kunt de soundbar ook alvast een tijdje van de stroom afhalen.

rsz-846676
0 Likes