Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q800T Na update 1016.0 Geluid Probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2020 03:31 PM)
440 Weergaven
-Anita-
First Poster
Opties

Update 1016.0 heeft mijn soundbar HW-800T niet goed gedaan heb hier hetzelfde probleem dat eerder is gemeld door iemand met de soundbar Q70T

https://eu.community.samsung.com/t5/audio-video/soundbar-hw-q70t-na-update-probleem-met-sound-mode/t...

Standaard geluid is na de update niet goed als ik hem ieder morgen aanzet en opstart

(Display geeft standaard mode aan!!)   maar als er word gepraat bijvoorbeeld tijdens een auto race komt het geluid van een stem uit het midden/ en de linker speaker rechts geen stem!

Nu moet ik iedere keer door het menu sound/mode scrollen tot ik weer bij standaard mode kom waarna het weer correct werkt de stemmen komen dan wel uit de rechter speaker en de linker speaker! niet uit het midden van de soundbar, als ik de soundbar weer uitzet en hij start dan weer op in standaard mode heb ik weer het zelfde probleem! en geeft de soundbar geen standaard geluid! waarna ik weer door het Sound Mode menu moet scrollen.

Als ik via standaard naar adaptive surround scroll voordat ik weer bij standaard mode kom heb ik zowel op standaard mode als adaptive surround exact zelfde geluid

Heb de sounbar naar fabrieksinstellingen gezet heb 5 minuten gewacht (van stroom gehaald) niets lijkt te helpen 😞 blijf dit probleem houden 

Iemand een oplossing ??

0 Likes
0 Antwoorden