Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q70R : uitbreiding met SWA-9000S mogelijk ?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2020 11:13 PM)
2283 Weergaven
StevenVerbeke
Student
Opties

Hallo, 

Ik bezit TV 'the Frame'2019 + Soundbar HW-Q70R . Ik zou deze willen uitbreiden met de SWA-9000S in plaats van met de SWA8500S, omdat ik hoor dat deze wat te licht is.  

Kan ik de SWA-9000S aansluiten op de HW-Q70R ? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @StevenVerbeke,

Ik heb het even voor je nagekeken en je kunt de SWA-9000S inderdaad verbinden met de HW-Q70R.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @StevenVerbeke,

Ik heb het even voor je nagekeken en je kunt de SWA-9000S inderdaad verbinden met de HW-Q70R.

rsz-846676
Bryan92
First Poster
Opties

Hoe heb je hem uit eindelijk verbonden aan elkaar want kom hier maar niet uit...

0 Likes
StevenVerbeke
Student
Opties

Hallo,  in tegenstelling tot wat men zegt, is dit mij een voudig gelukt! Je moet gewoon niet de meegeleverde (bij de SWA-9000S) draadloze module  gebruiken, deze zit kennelijk ingebouwd in de HW-Q70R ! Overigens gewoon de handleiding volgen. Ik heb wel één keer de SWA-9000S moeten recetten met een naald (rood lichtje knipperde), maar het is goed gelukt!  Doen, is krachtiger dan de voorgestelde SWA ! 

0 Likes
StevenVerbeke
Student
Opties
Super! is inderdaad gelukt!! merci voor de hulp, Steven
0 Likes
Bryan92
First Poster
Opties

Thanks, het is gelukt. Alleen moet zeggen me boxen zijn niet heel krachtig. Maar mischien nog niet helemaal goed ingesteld

0 Likes
Alexander_M
Voyager
Opties
Zelf bezit ik ook de HW-Q70R en de swa8500s ik heb rear gewoon op 0 staan en het valt allemaal best mee, dat geklaag over het volume.
Dit zijn aanvullende speakers die midden en hoge tone moeten leveren is geen full range speaker en dat hoort ook zo. Doen precies waar ze voor bedoeld zijn, als de klagers nou eerst even op de dolby site gaat kijken en daar wat gaan lezen over speaker setup zul je zien dat het een 3/4 front 1/4 back afstand tot de luister positie zou moeten zijn. Bij mij 3meter tot de soundbar en zelfs 1.5 meter tot achterkant en dan is 0 steeds genoeg. Al bij +1 overheerst het achterkanaal in mijn beleving.
De meeste van deze klager zetten de achter speaker dus denk ik te ver weg en dan heb je dus hoger vermogen nodig en een bijkomend nadeel is dan ook dat de timings niet mee kloppen ja 1 of 2 meter maakt verschil bij duurdere sets kan je de timing instellen. Lage tonen zijn bij dit soort speaker niet echt nodig.
Hoop dat diegene die tussen de swa8500 en 9000s twijfelen hier een beetje mee geholpen zijn.