Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Freestyle verbinden met iPad - Micro-hdmi naar USB-c

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2022 10:36 AM)
376 Weergaven
helenajz
First Poster
Opties

Ik heb sinds kort een Freestyle gekregen. Nu wil ik deze met een kabel (Micro-HDMI) verbinden naar mijn iPad (USB-C). Helaas bestaan daar die kabels niet. Er is geen elektronicazaak die me kan helpen. 
ik dacht zelf aan een Micro-HDMI naar HDMI-kabel koppelen aan een HDMI naar USB-C, maar volgens de desbetreffende zaken, is er een grote kans dat dit slecht beeld oplevert (als het überhaupt werkt).

ik begrijp niet dat Samsung een tof apparaat op de markt brengt, maar daar niet de benodigde kabels bij kan leveren. Kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan verhelpen? Het is voor gebruik op een vakantiepark, dus geen wifi-mogelijkheid.

Bedankt!

3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Het is niet aan Samsung om apparaten van andere merken te ondersteunen, ze bieden een HDMI aansluiting aan die door tig miljoen apparaten word ondersteund. Dat de Ipad hier niet mee kan omgaan is niet de schuld van Samsung uiteraard.. Welke ipad heb je?

https://www.apple.com/nl/shop/product/MUF82ZM/A/usb%E2%80%91c-naar-digitale-av-multipoort-adapter

dit zou moeten werken neem ik aan?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @helenajz, welkom op de Community! Supertof dat je The Freestyle hebt gekregen 🤩 Hopelijk heb je iets aan de bovenstaande tips, houd je ons op de hoogte? 

Groeten, 

Joey