Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth schakeld over tijdens gebruik radio app

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2021 12:47 PM)
714 Weergaven
VrijeVogel Gerrit
Journeyman
Opties

Bezit Samsung tv QE55Q95TALXXN icm Samsung soundbar HW-Q950T .

Werk prima echter wanneer er via bluetooth verbinding is van een radio app (Juke of MyRadio ) wordt er onderbroken door reclame van een ander programma op zelfde apparaat (i-pad of telefoon) en moet alles opnieuw (app) gestart worden ?

Wat doe ik verkeerd en is dit op te lossen door bv een Chromecast of aanpassing in instellingen .

Firmware alle beide toestellen zijn up to date .

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @VrijeVogel Gerrit ,

Bedankt voor de info, maar ik snap het nog niet helemaal. Zal wel aan mij liggen.
Waaraan koppel je de bluetooth verbinding? Met de tv? Met de soundbar?
Komt de reclame uit de game of uit de radio app? Ik begrijp ook niet wat een Chromecast hiermee te maken heeft..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
VrijeVogel Gerrit
Journeyman
Opties

Heer Dick, de koppeling wordt gemaakt met de soundbar vanuit I-pad of gsm ( maakt voor het probleem geen verschil) .

Juist die verbinding met de soundbar is gewenst (dan hoeft de tv niet aan )

En wat betreft die Chromecast ,tis maar een idee maar zou dat een oplossing qua verbinding / communicatie met de soundbar verbeteren doordat er dan wellicht  een stabielere verbinding komt .

0 Likes
Oplossing
VrijeVogel Gerrit
Journeyman
Opties

Heer Dick, ging er vanuit dat de Chromecast wellicht rechtstreeks op de soundbar aangesloten kon worden . excuses voor de verwarring .

Die reclame komt tijdens een spelletje (onderbreking tijdens het spelen) op hetzelfde apparaat waarop de radio app actief is .

PS vast bedankt voor het meedenken  

Groet gerrit

0 Likes
10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @VrijeVogel Gerrit ,

Eerlijk gezegd begrijp ik er niet veel van. Hoe is de soundbar aangesloten op de tv? HDMI?
"door reclame van een ander programma". Welk programma?
Wat moet er allemaal precies opnieuw opgestart worden?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
VrijeVogel Gerrit
Journeyman
Opties

Soundbar aangesloten d.m.v. HDMI kabel .

wanneer ik naar de radio luister via bluetooth en ik bv een spelletje (wordfeud)speel op het zelfde apparaat en er komt reclame dan schakelt het geluid van de radio uit en neemt het reclamegeluid het over.

Daarna moet ik alles geheel handmatig weer herstarten tot dat er weer reclame komt .

En begint de procedure weer van voren af aan .

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @VrijeVogel Gerrit ,

Bedankt voor de info, maar ik snap het nog niet helemaal. Zal wel aan mij liggen.
Waaraan koppel je de bluetooth verbinding? Met de tv? Met de soundbar?
Komt de reclame uit de game of uit de radio app? Ik begrijp ook niet wat een Chromecast hiermee te maken heeft..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
VrijeVogel Gerrit
Journeyman
Opties

Heer Dick, de koppeling wordt gemaakt met de soundbar vanuit I-pad of gsm ( maakt voor het probleem geen verschil) .

Juist die verbinding met de soundbar is gewenst (dan hoeft de tv niet aan )

En wat betreft die Chromecast ,tis maar een idee maar zou dat een oplossing qua verbinding / communicatie met de soundbar verbeteren doordat er dan wellicht  een stabielere verbinding komt .

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @VrijeVogel Gerrit ,

Bedankt voor je antwoord! Het is me nog steeds onduidelijk waar de reclame vandaan komt.
Een Chromecast gebruik je op een tv en die wil je juist uitgeschakeld houden 🤷‍♂️...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
VrijeVogel Gerrit
Journeyman
Opties

Heer Dick, ging er vanuit dat de Chromecast wellicht rechtstreeks op de soundbar aangesloten kon worden . excuses voor de verwarring .

Die reclame komt tijdens een spelletje (onderbreking tijdens het spelen) op hetzelfde apparaat waarop de radio app actief is .

PS vast bedankt voor het meedenken  

Groet gerrit

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @VrijeVogel Gerrit , Gerrit,

Geen dank! Nog veel onduidelijk. "en moet alles opnieuw (app) gestart worden".
Welke app? Een spelletje of het muziekprogramma? Welke reclame? Uit de muziek app of uit een spelletje?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
VrijeVogel Gerrit
Journeyman
Opties

heer Dick, de app zelf behoefd niet te worden her geïnstalleerd maar opnieuw geactiveerd.

Reclame maakt niet uit alleen een probleem wanneer er muziek of spraak  in zit .

Gebeurt bij een ieder spel bv wordtfeud ,candy block, tile connect noem maar op.

De gebruikte app om muziek te luisteren is MyTuner probleem was er ook met Juke .

Tevens maakt niet uit vanaf welk apparaat het aangestuurd wordt in mijn geval I-pad ,  samsung S10 of OnePlus 8 pro.

Ter info wordt niet ter gelijk aan gestuurd maar vanuit een apparaat

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @VrijeVogel Gerrit ,

Het spijt me zeer, maar ik begrijp er zo langzamerhand helemaal niets meer van.
Ik laat het verder over aan andere deskundigen..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes