Eind januari een Qled aangekocht. Deze zijn ze komen installeren en dan kreeg ik de melding dat ik een 'tussenstuk' nodig had voor mijn... Bekijk bericht
Haal de bioscoop in je huiskamer met onze soundbars. Cinematic, all-in-one of essential, ontdek geluid zoals geluid hoort te klinken.
Custom List Message Item |
---|
Eind januari een Qled aangekocht. Deze zijn ze komen installeren en dan kreeg ik de melding dat ik een 'tussenstuk' nodig had voor mijn... Bekijk bericht |
Ik maak al enkele jaren gebruik van Multiroom en zou ook graag de concerten op radio 4 die ik heb gemist via de multiroomapp willen kunnen... Bekijk bericht Het zou zeker een mooie toevoeging zijn! Het is alleen het ding dat dan de NPO een aparte app zou mo... Bekijk bericht |
Wie heeft er ervaring met een soundbar t.b.v. de Samsung TV UE47SK7000? Het lieftst draadloos te koppelen en ook geschikt voor muziek streamen... Bekijk bericht Hoi @Jan99, Dit is wel erg lang geleden. Is dit iets?? https://eu.community.samsung.com/t5/TV-Audio/... Bekijk bericht |
Hallo, sinds een jaar heb ik een set multiroom speakers. Een r3, r7, r1 en de k650 soundbar. Afzonderlijk van elkaar doen de speakers het... Bekijk bericht Mijn ouders hebben mijn oude set nog (soundbar + 2 samsung M3). Hoe ik ze groepeer is alsvolgt. Mijn... Bekijk bericht |
Zo'n twee maand maken wij nu met veel plezier gebruik van onze samsung hw-ms 550 soundbar, over het geluid van deze soundbar zijn wij super... Bekijk bericht |
Ik lees op onderstaande link dat de One Connect Box standaard bij alle 4K TV's geleverd zou worden, maar dit wordt bij de specificaties van de... Bekijk bericht Hoi @saschadelaet , Dat wordt lastig. Support heeft helaas gelijk.De box wordt bij de tv geleverd en... Bekijk bericht |
hallo ik heb nu de soundbar een half jaar en heb hem eerst op wifi gekoppeld aan de tv ( samsung ue55ks7000) maar verbinding viel vaak weg. ... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb de soundbar HW-J650 en deze wil zijn verbinding tijdens gebruik niet tot stand houden met de bij behorend subwoofer.. elke keer... Bekijk bericht Dan ben ik toch bang dat er een defect zit aan de verbindings module, om de Soundbar te laten onderz... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Ik ben in het een bezit van een Samsung UE55KU6400 tv met daarop de Steam game app. Werkt prima maar nu wil ik een Xbox360... Bekijk bericht |
Sinds de installatie van de SEK op mijn UHD-tv in december afgelopen jaar zijn er meerdere apparaten (iTV-ontvangen en Xbox One X) welke... Bekijk bericht Hoi @Uenky, Dat is idd een hele mooie foto, maar ik begrijp niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik heb... Bekijk bericht |
Is het mogelijk het toetsenbord op de achterkant van de Ziggo Horizon afstandsbediening te gebruiken in apps? Bekijk bericht Je bedoelt dan op de TV te gebruiken? Heb je hem al gekoppeld aan je TV? Je kan het gewoon simpel te... Bekijk bericht |
Hoi, ik kan geen mlbtv kijken op mijn UE46D8000. Schijnt dat de app niet meer wordt ondersteund???? Bekijk bericht Hoi Ray, dat zou idd kunnen. Je kunt het beste even navraag doen bij MLBTV. Samsung weet niet wannee... Bekijk bericht |
Hoe kan ik zowel geluid tegelijk uit de tv speakers als via de optische uitgang krijgen? Ik moet nu kiezen uit of geluid van tv of geluid externe... Bekijk bericht Neen, helaasch.. Elke luidspreker optie schakelt de andere opties automatisch uit. Om ditzelfde effe... Bekijk bericht |
Als ik via Bluetooth beide speakers tegelijkertijd wil afspelen lukt het niet , je kan geen groep aanmaken met Bluetooth. Kan wel met Bluetooth de... Bekijk bericht Klopt, je kunt alleen een groepering maken via WiFi en de Multiroom app. Veel apparaten kunnen sowie... Bekijk bericht |
Beste, Ik heb vorige week bij BCC een Samsung UE32m5620 televisie gekocht voor wandmontage in de keuken. Voor de koop heb ik met de verkoper... Bekijk bericht |
Hoe kom ik te weten wat de laatste software versie is van de multiroomspeakers (wam550). graag ben ik benieuwd wat er dan eventueel is , of... Bekijk bericht Dit vraag ik meer uit interesse , ik ven eigenlijk ook benieuwd wat er mrt ren update eventueel is v... Bekijk bericht |
Hallo allemaal Ik probeer mij ervan te vergewissen dat mijn Soundbar HW-K950 de laatste software update heeft. Ik lees dat dit vereist dat de... Bekijk bericht |
Ik heb een soundbar hw-j650, nu wil ik een multiroomspeaker kopen en deze koppelen aan de soundbar, mijn vraag is . als ik de soundbar aanzet... Bekijk bericht hw-j650 is een Multiroom soundbar, deze functioneert dus al als een hub. Verder maakt het geen versc... Bekijk bericht |
Ik wens met mijn Samsung TV UE32D5720RS TV-Vlaanderen adhv een antenne te ontvangen. Blijkbaar kan ik een "common interface" kopen voor... Bekijk bericht Oh verhip! Zo ver had ik niet gekeken, sorry. Dan raad ik toch aan om contact op te nemen met Samsun... Bekijk bericht |
Onze witte subwoofer van de HW-J6502 met model nummer PS-WJ6502 stoort. Na het linken knippert de blauwe LED onregelmatig en de bass klinkt (dus)... Bekijk bericht Ik kan je aanraden om ook je WIFI even goed te laten controleren. Misschien een andere frequentie ge... Bekijk bericht |