Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

aansluiten Bose accoustimass 5 op Samsung UE49MU8000 tv ?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2018 12:17 PM)
1057 Weergaven
famBaas
First Poster
Opties

Hallo 

ik ben onlangs in het bezit gekomen van een prachtige UE49MU8000 tv.

ik vroeg me af of het mogelijk is om een al bestaande hifi set , Bose accoustimas 5 op de one connect box van Samsung aan te sluiten ? bestaat er iets als een verloop stuk van HDMI naar tulp stekkers ? zo ja ? is dan een HDMI poort zomaar te gebruiken als sound out poort ? of zit ik in het geheel abuis en kan ik iets anders doen ? kan iemand mij hiermee helpen ?

alvast hartelijk dank voor jullie input

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik denk dat je als je de mogelijkheid hebt beter een mini jack naar tulp kunt gebruiken, ik weet niet welke aansluitingen je hebt op de one connect? Op de TV zit geen mini jack namelijk (volgens de website)

Als je die niet hebt kan je dit proberen: https://www.conrad.nl/nl/digitus-ds-40133-audio-converter-toslink-digitale-cinch-cinch-1428918.html

Stars-Moderator-signature-800x200-2
famBaas
First Poster
Opties

ok top

bedankt voor het antwoord.

ik had toevallig bij Conrad dezelfde vraag uitstaan...die komen wellicht met hetzelfde antwoord aan

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Haha top waarschijnlijk wel idd!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
famBaas
First Poster
Opties

hoi Rohit

volgens Bose zou dit niet mogelijk zijn , omdat het speakersysteem niet beschikt over een versterker !?

het heeft volgens hen geen enkele zin om een convertor tussen de tv en bass box te zetten.

is dit correct ?

wat kan ik dan nog doen ?

toch een versterker tussen de tv en speakerset plaatsen ?

of ....?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @famBaas, ik ben zo vrij geweest om ook de handleiding van de Bose Accoustimass in te duiken en voor zover ik begrijp zijn de speakers sowieso afhankelijk van een ontvanger/versterker om hier een TV op aan te kunnen sluiten. Nu ben ik niet zo op de hoogte van het aanbod van Bose, maar als zij hier iets voor hebben raad ik aan te kijken naar een versterker met HDMI ARC aansluiting om zo optimaal geluid uit je TV te krijgen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
famBaas
First Poster
Opties

top !

beankt voor de snelle reactie

gr

Henri

0 Likes
JoeriS
Mastermind