Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja Samsung Health a czujnik prędkości/kadencji DuoTrap Bontrager

(Temat utworzony: 16-12-2022 05:27 PM)
2276 Wyświetlenia
Jawa350rs
Apprentice
Opcje

Witam mam pytanie czy Aplikacja Samsung Health po podłączeniu (sparowaniu) DuoTrap (Trek) swoją drogom znajduje się na liście akcesoria / czujniki rowerowe w apce Samsunga, będzie liczona kadencja i czy prędkość będzie uwzględniana z czujnika czy z GPSu  telefonu 

0 Like
7 Odpowiedzi
cyberman
Troubleshooter
Opcje
Nie wiem jak to jest z czujnikiem prędkości i kadencji.
Podczas biegania kadencja jest określana z czujników smartwatcha.
Z czujnikiem DuoTrap nie mam doświadczenia.
0 Like
PrzemekM
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Jawa350rs   Witam

Niestety nie ma gwarancji  pełnej kompatybilności z innymi urządzeniami.

Jawa350rs
Apprentice
Opcje

Okej dziękuję za odpowiedź myślę że zrobię testa ale z innym czujnikiem kadencji który też się znajduje na lisice Samsung Health a chodzi o RPM  Cadence Wahoo. Po testach dam znać co z tego wyszło może komuś się przyda ta wiedza  :smiling-face:

0 Like
PrzemekM
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Jawa350rs  Dobrze, prosze w takim razie dać znać jak wyszły testy :smiling-face:

cyberman
Troubleshooter
Opcje
Ja też chętnie się dowiem jak to będzie działać. Daj znać.
0 Like
Jawa350rs
Apprentice
Opcje

Mały test za mną (warunki nie sprzyjające na wojaże rowerowe 😞  )

Tytuł dotyczył czujnika DuoTrap ale po przemyśleniu sprawy doszedłem do wniosku że jak zmienię rower to znów zostanę bez czujnika bo jak wiadomo ten tylko do Treka pasuje ....  a inne w łatwy sposób można przenieść do innego roweru. 

Po drugie nie wiem jak to by było z odczytem prędkości co by się to nie gryzło z prędkością z GPSa choć GPS i tak by musiał być włączony by zapisywać ślad trasy a samą prędkość tele jak i zegarek podaje prawidłową.