Închide

What are you looking for?

anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Subiect inițial:

Am o întrebare:cum pot opri să nu mai primesc E-meiluri de la publicați de presă

(Subiect creat la: 04-06-2023 07:20 PM)
821 Vizualizări
64m
Apprentice
Opțiuni
Primesc tot felul de mailuri de la diferite publicații de presă din Romania,dar nu as dori sa le mai primesc dau șiai bine daca nu ar mai apărea pe spațiul meu în telefonul meu absolut,toate programele conțin reclame, aceste reclame au două scopuri care nu prea sunt relevante sunt mai mult de manipulare, primul scop ar fi că ei funcționează prezentândune reclame, dar nu ei au ca scop manipularea noastră și comerț, dar un comerț foarte prost aș vrea să se ia măsuri la nivel de Google ca eu dacă folosesc orice program pe acest android de la Google să pot folosi fără să primesc reclame de niciun fel de la niciun producător sau comerciant nu mă interesează niciun fel de produse de ale lor, nu mă interesează niciun fel de produs benevol trimis de oricine are puterea de a pune reclame stând pe un site de socializare, ar fi multe de spus dar Google poate să facă în așa fel ca noi să nu mai primim reclame pe telefon sub nicio formă indiferent dacă moare comerțul sau nu nu mă interesează decât ceea ce vreau eu dacă nu se poate într un fel sau altul vom renunța la am mai folosi android.. ce se întâmplă de fapt? E o manipulare și o psihoză adusă nouă celor care folosim android, fie că s că stăpânim aceste programe bine sau mai puțin bine, trebuie să înțeleagă producătorul android de program de la Google că nu toți suntem profesioniști dar ne omoară reclamele odată cu reclamele am constatat că programele merg și mai greu și asta înseamnă că trebuie să ne luăm niște măsuri antiviruși pe care să i cumpărăm sunt multe de spus pe marginea acestui subiect...... Pe viitor voi încerca să mi achiziționez un device care să aibă ca sistem de operare Linux sau alte sisteme de operare . Mulțumesc pentru