Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelladen met Wireless charger duo

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2020 06:19 PM)
948 Weergaven
Tsjuuntze
Apprentice
Opties

In de hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb twee keer een Wireless charger duo gekocht. Erg mooi en werkt goed maar ik heb toch een klein probleempje. Als ik een Galaxy s8 of Galaxy s7 telefoon op de lader leg, werkt het snelladen niet altijd. Soms wel. Soms niet. Als het snelladen niet werkt pak ik de telefoon van de lader, leg hem er op nieuw op en dan werkt het meestal wel en blijft hij ook gewoon snelladen tot hij vol is. 

Beide Wireless charger duo doen dit. En bij alle 3 de telefoons (2x S8 en 1x S7)

Wat zou hier de reden van kunnen zijn en heeft iemand anders ook deze ervaring?

Bedankt! 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Mhmm, waren toevallig beide charging pads in gebruik? Hij verdeeld namelijk de wattage tussen de twee charging pads.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Heb je toevallig een te dik hoesje? Dit kan namelijk het laden verstoren.
Tsjuuntze
Apprentice
Opties

Nee, ik gebruik tijdens het draadloos laden geen hoesje. De telefoon is dan dus helemaal "kaal"

0 Likes
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Mhmm, waren toevallig beide charging pads in gebruik? Hij verdeeld namelijk de wattage tussen de twee charging pads.
Tsjuuntze
Apprentice
Opties

Top! je hebt gelijk. Bij de ene lag er een galaxy Gear S3 en bij de andere laggen de Buds+ te laden :smiling-face:

Bedankt voor het antwoord!

SjorsK
Maestro
Opties
Graag gedaan :smiling-face: Wanneer een klaar is zal hij automagisch moeten terugschakelen naar fast chargen (Als zowel de charger als het device dat je wilt opladen het ondersteund :smiling-face: ).

0 Likes