Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn wireless charger duopad knippert oranje en ik kan niet meer opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2019 08:00 PM)
11267 Weergaven
Raisa1
First Poster
Opties

Weet iemand wat het betekent als de wireless duo padcharger oranje knippert? Hij werkt niet meer

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Raisa1,

Als de indicatorlampjes oranje knipperen, waarschuwt hij voor een niet goedgekeurde oplader. Als je de originele Samsunglader gebruikt, kun je controleren of deze goed is aangesloten en of de kabel niet beschadigd is?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Panse
Explorer
Opties

Originele witte Samsung lader (met Griekse tekst) geeft een knipperend oranje lampje. Doet het verder prima gebruik ik elke dag om telefoons op te laden

Originele mat witte Samsung lader ep-ta200 werkt wel.

Conclusie: Niet alle Samsung laders zijn geschikt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Raisa1,

Als de indicatorlampjes oranje knipperen, waarschuwt hij voor een niet goedgekeurde oplader. Als je de originele Samsunglader gebruikt, kun je controleren of deze goed is aangesloten en of de kabel niet beschadigd is?

kevin-sig
Sas-sas
Student
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Van het ene op het andere moment knippert de lader oranje en laadt telefoon niet meer op.  Gebruik de originele lader met snoer. Een andere wireless charger van Samsung werkt gewoon met dezelfde lader. Zit dus in de lader zelf? Ik begrijp niet waarom die het opeens niet meer doet🤔

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Reparatie aanmelden dan.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Sas-sas
Student
Opties

En hoe moet dat? Ik heb het doosje al weggegooid, en eind januari gekregen bij de promo-actie. Bedankt voor je hulp!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gewoon serienummer doorgeven van je telefoon denk ik en bij beschrijving erbij zetten wat het probleem is. Of even de helpdesk bellen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Leenes
First Poster
Opties
oplader blijft ineensoranje knipperen met originele stekker en kabel
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Leenes,

Had je het bericht van @KevinW al gezien?

'Als de indicatorlampjes oranje knipperen, waarschuwt hij voor een niet goedgekeurde oplader. Als je de originele Samsunglader gebruikt, kun je controleren of deze goed is aangesloten en of de kabel niet beschadigd is?'

rsz-846676
0 Likes
wibotex
First Poster
Opties
Ik heb maar 1 flauw oranje lampje dat knippert..
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @wibotex,

Gebruik je geen originele Samsung oplader? Heb je dit altijd bij het opladen gehad?

Groetjes,

Daphne

0 Likes