Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Koppeling A55 met gehoortoestel instabiel

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2024 05:50 PM)
887 Weergaven
borduurmiep
Apprentice
Opties

Sinds ik mijn nieuwe A55 heb, werkt de koppeling met mijn Bernafon hoortoestellen alleen als ik geen andere functies op mijn mobiel gebruik.

De koppeling via Bluetooth valt regelmatig uit wat ik niet had bij de A52.

Bluetooth werkt wel goed op mijn smartwatch.

Hoe kan ik fit oplossen zonder uedere dag mijn mobiel te moeten herstarten en de koppeling te moeten vernieuwen?

Dank voor het meedenken. Gr. Francy

8 Antwoorden
MinaRu
Journeyman
Opties
Je kan de Bernafon app verwijderen en op nieuw instaleren, dat heb ik met de app van mijn phonak hoortoestellen gedaan.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @borduurmiep,

Bedankt voor jouw bericht. Is de issue verholpen aan de hand van het advies van  MinaRu?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
borduurmiep
Apprentice
Opties

nee helaas

0 Likes
borduurmiep
Apprentice
Opties

nee, al gedaan  probleem blijft

0 Likes
MinaRu
Journeyman
Opties
Hoe oud zijn je hoirtoestellen? Na vijf jaar kan je nieuwe toestellen vergied krijgen met nieuwe techniek en mogelijkheden. Omdat het probleem aan één van de twee aparaten kan liggen kan je eerst naar de hoorwinkel gaan.
borduurmiep
Apprentice
Opties
Ik ben al twee keer bij de hoorwinkel terug geweest met mijn nieuwe hoortoestellen (2 maanden oud) en die zeggen dat de A55 een slechte Bluetooth heeft geïnstalleerd??
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd: kpn-samsung-hoorwinkel-bernafon etcetera.😭
0 Likes
MinaRu
Journeyman
Opties
Tja diep triest ik herken het wel van de hoorwinkels. Neem contaxt op met Samsung zelf via email en anders de consumentenbond. Sterkte met je probleem
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_QRYhWaG,

Bedankt voor jouw reactie. ia onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes