op 02-07-2021 01:03 PM
Ik heb een Samsung 55Q95TC (2020 model) TV. Hiervoor heb ik een Samsung WMN-M15EA no gap wall mount besteld. In de instructie voor 2020 staat dat ik hiervoor schroeven 'B2' (M4xL8) moet gebruiken. Deze zijn echter niet meegeleverd. Er zijn alleen schroeven B1 (M4xL14) meegeleverd. Ik heb de eerste beugel omgeruild voor een nieuwe, maar ook in die doos zat alleen een zakje 'B1' en niet een zakje 'B2' schroeven. In zowel de montageinstructie als de onderdelenlijst, wordt medling gemaakt van de niet meegeleverde schroeven B2. Zie onderstaande foto met (vlnr) de montageinstructie, de ongeopende beugel, de onderdelenlijst.
Ik heb geprobeerd om via de verkoper waar ik de beugel heb besteld bij Samsung de juiste schroeven na te leveren, en dat zelf ook direct aan Samsung gevraagd. Maar Samsung lijkt hier niets aan te willen doen. Ik vind dit persoonlijk heel raar. Moet ik dan ten tweede male de beugel weer omruilen in de hoop dat een volgende doos wel de juiste schroeven bevat ?
Samsung legt via de whatsapp chat de verantwoordelijkheid bij de verkopen, die op zijn beurt de verantwoordelijkheid legt bij Samsung. En ik zit in de tussentijd met een TV die niet aan de muur hangt. Ik heb juist deze beugel gekocht omdat ik, na eerder gedoe met een universele beugel, gewoonweg een beugel wilde die past en geen gedoe oplevert. Maar helaas. Wat kan Samsung voor mij doen zonder naar de verkoper te wijzen ?
op 02-07-2021 01:35 PM
Goedemiddag @ErikM123 ,
Samsung kan in deze niets doen, want je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk en werkend product te leveren...
op 05-07-2021 03:40 PM
Hi @ErikM123,
Welkom op de Samsung Community!
Ben je er zeker van dat de schroeven er niet bij zitten? Heb je alle verpakkingen open gemaakt?
Mochten ze er echt niet bij zitten, kun je mij dan een foto van het serienummer van de Mount doorsturen? Dan kan ik dit verder escaleren 👍