Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear Vr en Samsung S10plus

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2020 04:36 PM)
1495 Weergaven
TOMMYJER
Apprentice
Opties

Vandaag zag ik dat mijn Gear VR 325 niets meer doet met mijn Samsung S10plus.

Ik zag ook een artikel over het stoppen van oculus met deS10plus van december 2019.

Moet ik dan concluderen dat ik het gebruik van mijn telefoon met de Oculus 325 verder kan vergeten?

In dat geval had ik de S10 nooit aangeschaft en voel ik mij behoorlijk bedonderd door Samsung.

Screenshot_20200114-155114_Chrome.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
TOMMYJER
Apprentice
Opties
Ik kan dan gewoon rondkijken in een 360 ruimte en zie de controller ook met beweging. Maar het menu is er niet meer, zoals bibliotheek.
Als ik op mijn telefoon een oculusoptie aanklik, zegt hij dat ik naar mijn vr moet gaan maar daar gebeurt verder niets als ik mijn telefoon koppel

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Tommy,

Dat artikel is alleen gericht op ontwikkelaars van apps. Oculus heeft de ondersteuning voor hun SDK stopgezet, in de tweede zin van je artikel staat letterlijk dat er gewoon nog updates komen voor Gear VR apps en dat het platform daarmee dus blijft bestaan. Hier moet dus iets anders aan de hand zijn.

Wat gebeurt er wanneer je je telefoon verbindt met de Gear VR?

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
TOMMYJER
Apprentice
Opties
Ik kan dan gewoon rondkijken in een 360 ruimte en zie de controller ook met beweging. Maar het menu is er niet meer, zoals bibliotheek.
Als ik op mijn telefoon een oculusoptie aanklik, zegt hij dat ik naar mijn vr moet gaan maar daar gebeurt verder niets als ik mijn telefoon koppel
0 Likes
TOMMYJER
Apprentice
Opties
Het probleem is opgelost. Er was bij mij onlangs een software update van Samsung.
Oculus (gear vr) kan je alleen via de bril weer downloaden en niet via Play store. Downloaden van alleen Oculus(gear vr)gaf problemen. Alleen nu ik echt alles wat Oculus heette aan apps verwijderde ( en dat zijn er een aantal!)en daarna het hele traject via de bril weer heb opgestart is het gelukt om de VR weer aan de praat te krijgen. Dit zal vast bij meer personen spelen.

Klaas Roossien