Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy SmartTag

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2022 03:24 PM)
1119 Weergaven
pat6819
First Poster
Opties

Hoi

heeft iemand een idee hoe ik een Galaxy SmartTag+ besteld bij coolbleu

kan resetten.

heb al batterij er uit gehaald knop gedrukt batterij er in en geprobeerd  aan te melden.

maar de melding komt elke keer terug dat ie al bij iemand anders is aangemeld.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kruispuntweg, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik ben bang dat ik je niet helemaal goed begrijp, werkt de Smart Tag wel. Wanneer je de Tag nieuw uit de verpakking haalt zou deze niet gekoppeld mogen zijn met een ander account. Is het je intussen nog gelukt om de Tag te koppelen aan je SmartThings. Kijk hier voor informatie: https://bit.ly/3xZWYUi

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Is het een gloednieuwe of heb je hem al gebruikt?

pat6819
First Poster
Opties
Heb hem als nieuw Paking was dicht
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan zou ik hem toch terug sturen en om laten ruilen. Het lijkt er op dat je een welke terug gestuurd is hebt gekregen. 

Je kan hem namelijk niet resetten zonder hem te ontkoppelen van het Samsung account waar hij mee verbonden was. (anders verliest het zijn doel ook een beetje)

kruispuntweg
First Poster
Opties
Het is toch van de gekke dat je de smarttag geen finale of totale reset kan geven. Is dit een verkooptruck van Samsung. Ik heb ook alles nieuw gekocht dicht in de folie, maar ik krijg ook het bericht dat hij al is gekoppeld. Ik heb alles zelf, dus de verpakking en de tag. Dus als zou hij ergens geactiveerd zijn hebben ze er ook niets aan. Ook is het vreemd dat hij bij mij is geactiveerd maar omdat ik hem ca. 6 maanden in de verpakking ongebruik heb laten liggen doet hij het niet meer.
En Samsung "wassen hun handen in onschuld" omdat dat de beveiliging zou zijn.
0 Likes
kruispuntweg
First Poster
Opties
Bof jij even, die van mij doet het niet.???
@Moootje Het is toch van de gekke dat je de smarttag geen finale of totale reset kan geven. Is dit een verkooptruck van Samsung. Ik heb ook alles nieuw gekocht dicht in de folie, maar ik krijg ook het bericht dat hij al is gekoppeld. Ik heb alles zelf, dus de verpakking en de tag. Dus als zou hij ergens geactiveerd zijn hebben ze er ook niets aan. Ook is het vreemd dat hij bij mij is geactiveerd maar omdat ik hem ca. 6 maanden in de verpakking ongebruik heb laten liggen doet hij het niet meer.
En Samsung "wassen hun handen in onschuld" omdat dat de beveiliging zou zijn.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kruispuntweg, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik ben bang dat ik je niet helemaal goed begrijp, werkt de Smart Tag wel. Wanneer je de Tag nieuw uit de verpakking haalt zou deze niet gekoppeld mogen zijn met een ander account. Is het je intussen nog gelukt om de Tag te koppelen aan je SmartThings. Kijk hier voor informatie: https://bit.ly/3xZWYUi

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De smarttag is gewoon een totale reset te geven. Het probleem is dat als deze dus al eens gekoppeld is via iemands account dat deze dan eerst daarvan losgekoppeld moet worden. Dit is gewoon een veiligheidskwestie.

Wel klinkt het niet logisch dat een gebruikt product bij Coolblue vandaan komt. 

Hoe probeer je hem te resetten? 

Members_nQSvyar
First Poster
Opties

Heb identiek zelfde probleem

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_nQSvyar,

Bedankt voor jouw bericht. Had je het nieuw uit de winkel gekocht of is het tweedehands? Wanneer dit nieuw is zou ik met de verkopen contact opnemen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes