op 23-12-2022 03:24 PM
Hoi
heeft iemand een idee hoe ik een Galaxy SmartTag+ besteld bij coolbleu
kan resetten.
heb al batterij er uit gehaald knop gedrukt batterij er in en geprobeerd aan te melden.
maar de melding komt elke keer terug dat ie al bij iemand anders is aangemeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-07-2023 05:00 PM
Hi @kruispuntweg, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik ben bang dat ik je niet helemaal goed begrijp, werkt de Smart Tag wel. Wanneer je de Tag nieuw uit de verpakking haalt zou deze niet gekoppeld mogen zijn met een ander account. Is het je intussen nog gelukt om de Tag te koppelen aan je SmartThings. Kijk hier voor informatie: https://bit.ly/3xZWYUi
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 23-12-2022 03:55 PM
Is het een gloednieuwe of heb je hem al gebruikt?
op 23-12-2022 04:03 PM
op 23-12-2022 04:07 PM
Dan zou ik hem toch terug sturen en om laten ruilen. Het lijkt er op dat je een welke terug gestuurd is hebt gekregen.
Je kan hem namelijk niet resetten zonder hem te ontkoppelen van het Samsung account waar hij mee verbonden was. (anders verliest het zijn doel ook een beetje)
op 03-07-2023 06:43 PM
op 03-07-2023 06:50 PM
op 04-07-2023 05:00 PM
Hi @kruispuntweg, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik ben bang dat ik je niet helemaal goed begrijp, werkt de Smart Tag wel. Wanneer je de Tag nieuw uit de verpakking haalt zou deze niet gekoppeld mogen zijn met een ander account. Is het je intussen nog gelukt om de Tag te koppelen aan je SmartThings. Kijk hier voor informatie: https://bit.ly/3xZWYUi
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 05-07-2023 09:42 AM
De smarttag is gewoon een totale reset te geven. Het probleem is dat als deze dus al eens gekoppeld is via iemands account dat deze dan eerst daarvan losgekoppeld moet worden. Dit is gewoon een veiligheidskwestie.
Wel klinkt het niet logisch dat een gebruikt product bij Coolblue vandaan komt.
Hoe probeer je hem te resetten?
op 16-05-2024 07:59 PM
Heb identiek zelfde probleem
op 17-05-2024 11:21 AM
Hallo @Members_nQSvyar,
Bedankt voor jouw bericht. Had je het nieuw uit de winkel gekocht of is het tweedehands? Wanneer dit nieuw is zou ik met de verkopen contact opnemen.
Met groet,
Ajay