Support

Open search

galaxy watch verliest Bluetooth verbinding

Highlighted
First Poster

Goedendag,

Mijn galaxy watch verliest buiten bereik van mijn mobiel (nokia 6.1) de verbinding (wat logich is). 

maar legt niet opnieuw verbinding als ik weer binnen bereik ben. Ik moet dan op mijn mobiel handmatig de verbinding weer activeren.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt

23 ANTWOORDEN 23
Superuser II
Superuser II
Dat ligt waarschijnlijk aan het toestel, ik heb dat ook met bijvoorbeeld mijn autoradio. Ik gebruik zelf deze app om het te automatiseren: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.myklos.btautoconnect&hl=nl
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dank je wel, wel vreemd want met mijn auto verbind hij wel automatisch

Superuser II
Superuser II
Probeer anders je watch te resetten naar fabrieksinstelling.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Ik heb hem inmiddels naar fabrieksinstelling gezet, maar nog steeds verbindt hij niet automatisch na verlies met bluetooth. 

Tim Moderator
Moderator

@Debengelnl wellicht is het dan een idee om hiermee naar een servicepunt te gaan voor een check. Neem dan wel de aankoopbon en een ID mee!

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

Wij hebben exact hetzelfde probleem:  telefoon heeft verbinding via bluetooth, je loopt buiten bereik en bij terugkomst blijft telefoon in stand alone. Als je dan op de telefoon de bluetooth uitzet, reageert de telefoon met ' verbinding weggevallen'  er was dus wel verbinding, maar hij blijft in stand alone en ontvangt geen meldingen totdatvje handmatig de bluetooth uit en aanzet ..maakt niet uit of je dat op de telefoon of watch doet. Bluetooth werkt prima op carkit . binnen dit forum en die van andere landen ( uk/ us) al veel dezelfde berichten ..mijn eigen 46mm model doet het prima, maar de 42mm van mijn vrouw niet ..ook op de andere forums lijkt dir alleen met de 42mm probleem te zijn . Ik ga zaterdag wel naat een service punt, maar vermoed toch echt een software probleem .

First Poster

Hoi Andre,

Goed omschreven, iid vreemd dat de 46mm dit probleem niet heeft.
Ik heb zelf nog niet langs een service punt geweest, (ik ben dit wel van plan maar ligt niet echt in de buurt).
Zou je willen laten weten wat je bezoek zaterdag heeft opgeleverd?

Vriendelijke groet,
Dennis
Apprentice
Doe ik
First Poster
Beste,
Ook ik heb dezelfde probleem als hiet boven aangegeven. Ik hoop dat er zo snel mogelijk antwoord krijgen. Ik heb zowat alles al geprobeerd zonder succes.

Vriendelijke groet,
Vito
Top Posters