Support

Open search

Wijzerplaat Galaxy Watch op scherm aanpassen werkt niet meer

First Poster

Het is niet wereldschokkend maar het lukt me ineens niet meer om van wijzerplaat te wisselen via het scherm van mijn Galaxy  Watch. Het verwisselen gaat nu alleen via de Galaxy Wearable app op de mobiel. Overigens ging het verwisselen via het scherm sowieso niet soepeltjes, want ik moest behoorlijk lang en stevig erop drukken voordat de Watch reageeert. Maar nu doet hij helemaal niets meer. Heeft iemand een tip om dit te verhelpen?

3 ANTWOORDEN 3
Superuser I
Superuser I
Heb je de watch al geprobeerd uit en aan te zetten? (Dus niet standby ).
First Poster

Ja, ik heb al aan en uit gezet en helaas heeft dat niet geholpen. Ik overweeg om het terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maar een minder drastische oplossing heeft uiteraard de voorkeur.

Superuser I
Superuser I
Nu ga ik iets doms roepen

Heb je al geprobeerd het apparaat te unlocken en vervolgens lang te drukken op de wijzerplaat (Hard drukken hoeft niet, zolang je het maar lang genoeg ingedrukt houd). Dan moet je het kunnen wijzigen.

Wat ook kan: Swipe naar beneden -> Settings (Tandwiel) -> Watch faces -> Watch faces.

Dit zijn de reguliere wegen maar als deze beiden niet werken, dan denk ik helaas ook een een factory reset of mogelijk zelfs garantie.
Top Posters