Support

Open search

Stappenteller gear fit 2 pro erg optimistisch

OPGELOST
First Poster

Ik heb een gear fit 2 pro sinds ongeveer een week. Over het algemeen ben ik wel tevreden, behalve over de stappenteller (daar is hier al meer over geschreven). Als ik loop met mijn hand stil in mijn zak dan telt ie redelijk accuraat, maar in alle andere situaties wordt ongeveer iedere beweging meegeteld.

Het ernstigste vind ik echter dat ik als ik een zwemtraining aanzet op de Gear, die doodleuk stappen blijft tellen. Zo heb ik vanmorgen tegelijkertijd gezwommen EN 1600 stappen gezet! #hoedan

Dat is natuurlijk nogal dom - ik zou verwachten dat de stappenteller op zijn minst wordt gepauzeerd als je bijvoorbeeld een fiets- of zwemtraining start. Is dit een defect?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Nick Moderator
Moderator

Dat is een goeie ... De stappenteller neemt inderdaad bewegingen mee, maar om nou stappen te tellen tijdens het zwemmen. Ik ga het doorgeven! Nog één vraagje, start je de training handmatig?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Dat is een goeie ... De stappenteller neemt inderdaad bewegingen mee, maar om nou stappen te tellen tijdens het zwemmen. Ik ga het doorgeven! Nog één vraagje, start je de training handmatig?

---------
Signature-S10
First Poster

Hoi NIck,

Bedankt voor je reactie. Ja, ik start de training handmatig.

Nick Moderator
Moderator

Duidelijk, thanks!

---------
Signature-S10
Top Posters