Support

Open search

Samsung Gear fit 2 wifi en spotify

First Poster

Beste allemaal,

Ik heb al een jaar de Samsung Gear fit 2 pro. Vorige week lukte het opeens niet meer om Spotify app op de smartwatch te openen. Ook wilde Endomondo mijn hardlooprondje niet langer dan 4,5 km tracken. Ik heb daarom de Gear gereset en de Spotify app opnieuw gedownload. De Endomondo app werkt nu naar behoren maar Spotify wil als bluetooth aanstaat niet laden (wifi via telefoon) en als ik hem open als bluetooth aanstaat geeft hij aan dat wifi ontbreekt, wat klopt. Bij de wifi verbindingen kan ik namelijk niet mijn eigen netwerk zien ( terwijl deze wel aanstaat) en wel.allerlei andere wifi signalen van de buren... Ik heb een Telfort modem, kan het daar aan liggen? Kan ik iets anders aanzetten op de Gear fit 2 pro? 

Alvast bedankt Marie Louise

6 ANTWOORDEN 6
Nick Moderator
Moderator

Apart dat jouw netwerk niet meer zichtbaar is. Heb je de router zelf al eens gereset?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ja dat was stap 1 al. Wifi is wel beschikbaar voor alle andere apparaten alleen niet voor de Gear fit. 

Nick Moderator
Moderator

Vreemd! Heb je de app verwijderd en opnieuw ingesteld, na de reset?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ja ook al. Enige wat ik kan bedenken is nog een keer alles resetten. Maar er zijn geen andere fout meldingen bekend met dit probleem?

Highlighted
First Poster

@Nick  schreef:

Vreemd! Heb je de app verwijderd en opnieuw ingesteld, na de reset?

Ja ook al. Enige wat ik kan bedenken is nog een keer alles resetten. Maar er zijn geen andere fout meldingen bekend met dit probleem?

BruceH Moderator
Moderator

Probeer dat nog eens, mocht het niets uithalen, laat het dan even weten.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters