Support

Open search

Samsung Galaxy Watch Update januari 2019

Explorer

Wanneer kunnen we deze update verwachten?

Galaxy Watch (SM-R810)

Een softwareupdate kan het volgende omvatten, maar is daartoe niet beperkt: 
Om het beste uit uw apparaat te halen adviseren wij u uw apparaat up-to-date te houden en regelmatig te controleren of er softwareupdates zijn.

Buildnummer : R810XXU1BSA4
Tizen-versie : Tizen 4.0.0.1
Uitgiftedatum : 2019-01-24
· Algehele stabiliteitsverbeteringen van het apparaat, bugreparaties
· Verbeterde betrouwbaarheid van de hartslagmetersensor
· Verbeterde levensduur batterij

7 ANTWOORDEN 7
Apprentice

Ik heb deze nog niet gehad. Iemand al wel? Volgens mij eerst US. Ben erg benieuwd of deze update de problemen gaat oplossen.

Explorer

Heeft iemand de update al kunnen installeren, nu na 2 wkn krijg ik nog altijd de melding dat ik de meest recente versie al heb, maar mijn watch heeft toch nog steeds R810XXU1BRK3 ipv de nieuwe release R810XXU1BSA4

Explorer

Ik heb de update inmiddels.

Battery is niet sneller leeg of langer vol.

Slaap wordt nu goed gemeten, met diepe en REM slaap.

Er worden nog steeds geen trappen geteld.

HR valt nu inneens weg tijdens workout/trainen. Dit was voor de update niet.

Telt nu wel mijn herhalingen bij krachttrainingen, al is het met vertraging. Was voor de updatge niet, toen werd er niets geteld.

Heb nu een Polar H10 aangesloten op mijn Galay Watch, werkt als een trein. (via de Sporty Watch app)

Explorer

Hoe lang heb je die update al? Die update is nu 2.5 week uit maar ik heb hem nog steeds niet, net nog een check gedaan of die beschikbaar was, nog steeds de melding dat ik meest recente versie al heb.

Explorer

Check je softwareversie, misschien heb je al de laatste update.20190211_193931.jpg

Explorer

Staat nog steeds R810XXU1BRK3 bij mij

Explorer

Ik heb hem eindelijk binnen. Mijn ervaring heb ik net ook in een andere thread gepost. https://eu.community.samsung.com/t5/forums/replypage/board-id/nl-mobile/message-id/28980

Hoogtemeter werkt nu niet goed meer, trap registratie issue nog niet opgelost. Nog geen andere negatieve noch positieve veranderingen gezien. Blijft wel erg jammer dat Samsung de issues met de sensoren maar niet op weet te lossen. 

Top Posters