Support

Open search

Kaarten van Gear Fit Pro 2 in S Health?

First Poster

Goedenavond,

Is het überhaupt mogelijk om de kaarten die op mijn Gear Fit Pro 2 staan bij de diverse trainingen, weer te geven in S Health? Je zou het wel verwachten, maar ik heb alles gereset, opnieuw geïnstalleerd, alle opties doorzocht...noppes. Aan die kleine kaartjes op het horloge heb ik niet zoveel. Bij voorbaat dank voor de gouden tip.

Groeten,

Paul

5 ANTWOORDEN 5
Nick Moderator
Moderator

Als je dus een training start (bijvoorbeeld hardlopen) en je synchroniseert deze uiteindelijk naar jouw telefoon, dan zie je hier géén kaart bijstaan?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

@Nick  schreef:

Als je dus een training start (bijvoorbeeld hardlopen) en je synchroniseert deze uiteindelijk naar jouw telefoon, dan zie je hier géén kaart bijstaan?

Hoi Nick,

Klopt. Een handmatig gestarte wandeling of fietstocht levert wel een kaartje op het horloge op, maar nooit op de telefoon. Wel de gegevens over hartslag, afstand, snelheid etc.

Nick Moderator
Moderator

Vreemd! Ik gebruik zelf de Galaxy Watch en daar krijg ik wél netjes een kaartje te zien. Gebruik je het horloge stand-alone in zulke gevallen of houd je de mobiel in de buurt?

---------
Signature-Note10
Highlighted
First Poster

Wandelen en fietsen doe ik vrijwel altijd met de telefoon op zak, maar niet altijd verbonden met BT.

Nick Moderator
Moderator

Zou je het één keertje stand-alone kunnen proberen, dus geen telefoon in de buurt? Ik moet heel erlijk zijn en zeggen dat ik niet zeker weet of de Fit Pro dit goed overzet (de kaart), aangezien ik dit niet zelf getest heb.

---------
Signature-Note10
Top Posters