Support

Open search

Gear fit 2 polsband los

Apprentice

Goedendag,

Vanmorgen tilde ik een ladder op en door het aanspannen van mijn pols schoot de polsband los.

Gear viel op de grond met barst in glas als gevolg. (zie foto's hieronder)

Het blijkt dat de polsband gewoon los is gekomen van de behuizing.

Gear is van 20-01-2017; dan mag dit toch niet gebeuren?

Ik hoor graag wat Samsung hier aan gaat doen?

Met vriendelijke groet,

André

20180614_175642.jpg20180614_175654.jpg

7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II
Ik denk dat dit gewoon onder gebruikersschade valt.. Er valt namelijk niet te bewijzen wat je precies hebt gedaan voordat dit gebeurde, jij zegt trap optillen maar het kan van alles zijn geweest.. Ik zeg niet dat het niet zo is maar je snapt me wel denk ik.
Je kunt proberen om het te verhalen op je inboedelverzekering, veel verzekeraars vergoeden namelijk dit soort dingen, vaak wel met een eigen risico bedrag.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Als je de foto's van de smartwatch bekijkt zie je heel goed dat het bandje gewoon losgekomen is van het huis.

Het heeft gewoon niet goed vastgezeten.

Het bandje op zich is niet stuk ofzo.

En waarom moet ik bewijzen wat ik "precies gedaan heb voordat dit gebeurde"?

Bewijs is dat het bandje gewoon los is van het huis.

Als een gebruiksvoorwerp niet gewoon gebruikt kan worden is het niet degelijk (misschien/waarschijnlijk en opzich staand feit) en daarom vind ik dat Samsung een nieuw horloge dient te leveren.

Indien  nodig zal ik het opsturen naar de consumentenbond; geen probleem.

Ik hoop dat Samsung reageert.

Met vriendelijke groet,

André

Nick Moderator
Moderator

Oef, dat ziet er niet best uit. Wat Rohit aangeeft is helaas wel correct. In zulke gevallen zal de schade buiten de fabrieksgarantie vallen, aangezien het gebruikerschade is. Wij kunnen niet zien hoe en wanneer het toestel gevallen is, of dit aan het bandje lag of dat je gewoon ergens tegenaan gestoten bent. Ik geef natuurlijk niet aan dat dit zo is, maar daarom kunnen we het niet binnen onze fabrieksgarantie laten vallen.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
New Member

Gisterenavond had ik precies hetzelde probleem met mijn horlogeband van mijn Gear fot pro 2. Ik zat gewoon een spellletje te doen en ineens zag ikmdat mijn horlogrband los zat. Toen bleek  de band aan 1 kant los te zijn gekomen van mijn horloge (ziefoto). image.jpg

Superuser II
Superuser II
Wild spelletje dan? Valt helaas onder gebruikersschade.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Als je party en co al een wild spelletje vind. Dan ben ik benieuwd wat voorbspelletjes je rustig vind,

Superuser II
Superuser II
Ik weet natuurlijk niet hoe wild jij speelt haha! Maar het feit blijft wel dat het door het ontstaan van druk op de band hij geknapt is...
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters