Support

Open search

Gear-Update: Gear S3 / S2 Smartwatch geschikt voor iOS

First Poster

Ik heb de gear s2 balr versie een tijd gehad ivm met Android en is superfijn horloge. Ik ben sinds pas overgestapt op IPhone en haal nu weinig plezier uit de Gear S2. Wat ik voornamelijk mis is het volgende.

De HERE we GO app

Agenda widget waarin je kunt scrollen

Gewicht kunnen bijhouden in S Health

etc

Wanneer komt Samsung met een update voor dit allemaal. Of moeten we overstappen naar een andere smartwatch.

Lot Moderator
Moderator

Hey Robert, op deze pagina vind je meer informatie over de mogelijkheden van de Gear in combinatie met iOS. Dank voor de tips, wellicht is dit in de toekomst beschikbaar!

---------
Signature-S10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
First Poster

Bedankt deze pagina had ik al gevonden. Helaas kom ik hier niet veel verder mee. Wanneer komt er een nieuwe update dan? Is daar al wat meer bekent over?

Tim Moderator
Moderator

Hi @RobertZon, helaas is het niet bekend of en wanneer er eventueel een nieuwe update komt. Voor nu is alles wat in de meegegeven link vermeld wordt, het enige wat ondersteund wordt. 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Ik heb de smartwatch 42 en een iphone 6s.

Ik kan helaas niet zeggen dat dit vlekkeloos werkt; kan niet reageren op mail/whatsapp, kan geen telefoongesprekken voeren en kan op geen enkele manier route-navigatie-aanwijzingen tonen met google maps noch met herewego...is dit een miskoop/mismatch geweest?

Mocht ik de iphone 6s vervangen door een blackberry key2, wordt het dan beter of ben ik verplicht een samsung phone te kopen?

Superuser II
Superuser II
de combinatie android > watch is beter dan iPhone > watch.. Omdat Apple wilt dat iedereen een Apple Watch koopt van hun eigen..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Bedankt voor je snelle antwoord.

Mismatch dus terwijl ik dacht dat tizen 4.0 als ‘alien’ OS zowel met android als met iOS zou moeten kunnen praten, hetgeen ik vóór de aanschaf van de watch duidelijk heb kunnen lezen...loze beloftes dus, niet van jou maar van Samsung en op die manier dus ook een miskoop, jammer!

Superuser II
Superuser II
Ze maken daar geen reclame voor zover ik weet.
Kijk dit maar even.
https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-watch/device-compatibility/

The following refers to restrictions that may occur with iPhones.
*Since Galaxy Watch and iPhones are connected via BLE (Bluetooth Low Energy), data loading and app download speed on the Galaxy Watch may be slow.

*In case of unstable connection to Galaxy Watch with iPhone 6S or 6S+ running iOS 10 and later, access the Bluetooth menu in Settings and unpair all connected Bluetooth devices but do not unpair the Galaxy Watch LE connection. Then turn off Bluetooth and turn it back on.

*Availability of features may change without prior notice when improvements are made to Galaxy Watch and iPhone connection performance.

*Restrictions may apply based on hardware, software and iOS versions, as well as iOS-based restrictions; see below for further details.

Reply function unavailable (replying and message syncing for features such as text messaging, messenger app, emails).
S Health features unavailable (viewing map, workout of the day recommendations, etc.).
Samsung device-only features unavailable (Samsung Pay, T-money, Nike Running, SOS functions, etc.).
Music Manager (PC web version) must be used to send music files to the Watch for playback on the Music Player.
Only free apps and Watch-specific apps can be downloaded from the Samsung Galaxy Apps.
Availability of app download may also vary by app developer, OS, software version and service region.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Bedankt weer voor je antwoord!

Wat ik hieruit opmaak is dat galaxy watch + iphone (welke versie dan ook) geen gelukkige combinatie is.

Stel dat ik een android phone gebruik, kan ik dan wél route-aanwijzingen op de watch krijgen, vanuit google maps of here wego op de telefoon?

Bedankt,

Tom

Superuser II
Superuser II
Als het goed is met Here We go idd!
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters