Support

Open search

Gear Sport en health app

OPGELOST
Apprentice

Beste allemaal

Sinds een paar weken heb ik een Gear sport. Ik had al een S9.

1. Mijn slaap is elke nacht gemeten en in mijn health app af te lezen, behalve afgelopen nacht. Geen slaap info.

Ik zie ook geen puntje meer staan bij slaap (zie bijlage).

Wat kan ik hieraan doen, voor mij is o.a slaap een belangrijk gegeven

2 Sinds ik de gear sport heb zie ik bij een stuk wandelen alleen nog een cirkel om het gebied waar ik gelopen heb, echter vroeger, voordat ik de gear sport had, en ik ging wandelen starte ik het wandelen handmatig op en gaf hij keurig de route weer van wat ik had gelopen.

Kan iemand mij verder helpen ?

Bedankt vast

Groet GoseeScreenshot_20190208-110230_Samsung Health.jpgVraag 1Screenshot_20190208-111528_Samsung Health.jpgVraag 2 gpsScreenshot_20190208-111605_Samsung Health.jpgVraag 2 geen gps info

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Is het horloge up-to-date? Als dat zo is en het werkt nog niet, kun je proberen om het horloge terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
4 ANTWOORDEN 4
Apprentice

@Gosee  schreef:

Update :

1. Slaap

Ik heb contact gehad met Samsung, en zij hebben via de tutor app een aantal zaken gedaan.

Vannacht wel wat gemeten, echter sloeg nergens op. In App andere info dan op telefoon (welke ook helemaal onjuist was.)

Vandaag (Za 9-2) weer contact gehad met Samsung en mijn Gear sport gereset.

Kijken of dat komende nacht wat opleverd.

2. GPS

Als ik een wandeling handmatig start krijg ik wel mijn route in beeld, echter als er automatisch wandelen word gestart ( krijg ik geen route gegevens.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

BruceH Moderator
Moderator

Is het horloge up-to-date? Als dat zo is en het werkt nog niet, kun je proberen om het horloge terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. 

---------
Signature-S10
Apprentice

@BruceH  schreef:

Hi @BruceH

Bedankt voor je reactie. Mijn hoeloge was up to date. Kreeg ook problemen met niet meten van mijn hartslag. Afgelopen week nasr samsung service punt geweest. Ze wilde er een nieuw moedetbord in zetten, maar omdat ik nog net binnen 14 dagen zat ben ik teruggegaan naar mediamarkt en heb ik inm8ddels een nieuwe.

Nu kijken hoe het nu gaat

BruceH Moderator
Moderator

Ik hoor graag of beter gaat met het nieuwe horloge!

---------
Signature-S10
Top Posters