Support

Open search

Galaxy watch registreer slaap niet

OPGELOST
Apprentice

Goedemorgen,

Ik heb de Galaxy watch gekregen voor de kerst en heb hem nu twee nachten omgehouden tijdens het slapen. Mijn slaapruimte wordt niet geregistreerd. De hartslagmeter staat op altijd aan.

Hij geeft op het scherm wel aan slaap bijhouden vanaf 22.35, maar ga ik naar de details dan zijn er geen gegevens.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Moet ik het horloge terug sturen omdat het defect is?

Alvast bedankt voor de reacties.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Duidelijk! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Je kunt via de Galaxy Wearable app controleren of er updates voor je horloge zijn, mogelijk lossen deze problemen op. Anders raad ik je aan het horloge eens te resetten. Er zit duidelijk een fout in de software in je Galaxy Watch die er in die van mij niet zit, dus waarschijnlijk lost een reset als er geen updates zijn dit probleem wel op.

Om te resetten ga je op je horloge naar Instellingen >> Algemeen >> Resetten.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II

Goedemorgen @Slingshot!

Dat klinkt alsof er wel een slaapmeting wordt gestart, maar deze niet wordt afgesloten waardoor er ook geen details beschikbaar komen. Ik raad je aan de slaapwidget tussen je widgets te zetten mocht je dit nog niet gedaan hebben en hier eens op te tikken. Als je enkele seconden op het scherm dat dan komt blijft, wordt de meting dan wel afgesloten?

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Dank je wel voor je reactie. Ik ga dat proberen maar ik ben mijn horloge nu gereset.

Ik las dat dat zou kunnen helpen, maar dan ben je dus wel alles kwijt....

Ik post mij reactie hier

Apprentice

Hallo,

Ik heb de widget geïnstalleerd en hij heeft netjes aan dat ik ook 00:27 ben gaan slapen.

Echter ook 7:00 was ik wakker maar nu twee uur later denkt hij nog steeds dat ik aan het slapen ben.  Het horloge heeft blijkbaar niet door dat ik wakker ben. Ik baal hier wel van ik slaap slecht en dit was één van de redenen om dit horloge te kopen. Hoe nu verder?

Screen_20181228_070030.png

Screen_20181228_092314.png

Screen_20181228_070228.png

Superuser II
Superuser II

Duidelijk! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Je kunt via de Galaxy Wearable app controleren of er updates voor je horloge zijn, mogelijk lossen deze problemen op. Anders raad ik je aan het horloge eens te resetten. Er zit duidelijk een fout in de software in je Galaxy Watch die er in die van mij niet zit, dus waarschijnlijk lost een reset als er geen updates zijn dit probleem wel op.

Om te resetten ga je op je horloge naar Instellingen >> Algemeen >> Resetten.

Apprentice
Wonder boven wonder is het hij het ineens goed gaan doen. Bedankt voor de tip mocht het weer mis gaan dan ga ik dit doen.

Voor nu werkt het.
Top Posters