Support

Open search

Galaxy watch gps valt weg

Highlighted
Apprentice

Aangemeld voor de ophaal service, opgehaald. Ik hoefde maar 5 uur te wachten op de koerier. Nu na bijna een week en vandaag 6 uur wachten op de koerier mijn horloge terug.  

Niet gerepareerd.  Helaas. Niets aan de hand zeggen ze.  

Koerier kon ik alleen inplannen tussen 8:00 en 18:00 uur of 8:00  en 20:00 uur. Is dus niet eventjes wachten erop. 

Net gebeld naar Samsung. De oplossing is dan toch om eventjes naar een service punt te gaan.  Eventjes..... dichtstbijzijnde is 45 minuten heen en 45 minuten terug. 

First Poster
Ik had de mijne bij bol.com besteld, heb hem op advies van samsung terug gestuurd naar hen ( dat was binnen 14 dagen, ze hebben een 30 dagen niet goed geld terug beleid). Anders moest ik idd hem opsturen of laten ophalen, of naar een service centrum welke ook hier niet in de buurt is. Ik heb inmiddels een nieuwe besteld. Hopelijk is deze beter.
Apprentice

Ik heb de Smartwatch nu vanaf begin september. De GPS deugd niet. Bij elke running app gaat het mis. Klopt helemaal niets van. Ook samsung health running werkt niet.  Tijd en hartslag meten gaan wel door. 

Ik had hiervoor een S3 frontier en had dezelfde problemen. Toen ter reparatie aangeboden met de snelle Samsung service. En een nieuwe binnenkant gekregen. Daarna werkte het weer prima. Dus dat ga ik nu ook maar weer doen. Deze klacht staat ook op engelse versies.

Apprentice

Ik heb de Smartwatch nu vanaf begin september. De GPS deugd niet. Bij elke running app gaat het mis. Klopt helemaal niets van. Ook samsung health running werkt niet.  Tijd en hartslag meten gaan wel door. 

Ik had hiervoor een S3 frontier en had dezelfde problemen. Toen ter reparatie aangeboden met de snelle Samsung service. En een nieuwe binnenkant gekregen. Daarna werkte het weer prima. Dus dat ga ik nu ook maar weer doen. Deze klacht staat ook op engelse versies.

First Poster

helaas, ook het tweede horloge heeft zeer slecht gps ontvangst.  dinsdag de nieuwe gekregen, donderdag mee hardgelopen. de watch vind dat ik 23 km heb gelopen, in werkelijkheid 7 km. klein verschil...weer contact met samsung gehad, ik kon hem weer terug sturen naar Bol.com en een nieuwe bestellen. heel fijn hoor, maar ik wil er gewoon een die werkt. Gevraagd of er daar iemand uberhaupt is die een watch heeft waarvan de gps werkt, dat blijkt dus wel zo te zijn.

Apprentice

bij mij doet de gps het relatief goed, afstand is steeds net onder de garmin maar aanvaardbaar. als je de track bekijkt zie je wel dat er weinig punten genomen worden tov mijn garmin GPS. ik zie ook nergens waar ik dat kan instellen.

New Member

Ik heb hier hetzelfde probleem.

Als ik een workout start op de Endomondo app dan gaat het goed voor 2-3km en dan stop de afstandsmeting ermee.

Als ik de wordkout afsluit en een nieuwe start dan gaat ie weer even goed maar na een paar km stopt ie er weer mee.

Een andere keer pauzeerde ik de workout maar na het herstarten ging de afstand in een keer van 2km naar 6km. Zo snel loop ik ook weer niet.

Ik hoop dat er snel een oplossing komt van Samsung.

Top Posters